Talker Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Går det ann å ha viftestyring som software? Ville jo fått sinnsykt med muligheter... Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Speedfan. Vil bare nevne at Speedfan har drept to boxed-vifter jeg har hatt. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Speedfan? Hvordan fungerer det da? Kan det brukes på kabinettvifter? Lenke til kommentar
Talker Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 hvordan kan et program regulere volten? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Speedfan? Hvordan fungerer det da?Kan det brukes på kabinettvifter? Fungerer på en Asus Terminator. Både CPU og kabinettvifte. Mulig man må ha "Q-Fan" eller hva pokker det heter på HK'et. Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 hvordan kan et program regulere volten? Igjennom viftestyringen på hovedkortet, tenker jeg. Lenke til kommentar
Talker Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 så når jeg kjøper et HK med "Q-Fan" så kan jeg bruke speed fan?... et HK har vel ikke så mange utganger til vifter? hvor mange? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 hmm.. rart ingen har laget et pci kort med viftekontakter egentlig, må jo være mye mer praktisk enn en fysisk enhet foran på pc'n... Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 så når jeg kjøper et HK med "Q-Fan" så kan jeg bruke speed fan?...et HK har vel ikke så mange utganger til vifter? hvor mange? Jeg regner med det, ja, men kom ikke her og klag hvis det ikke virker Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 hmm.. rart ingen har laget et pci kort med viftekontakter egentlig, må jo være mye mer praktisk enn en fysisk enhet foran på pc'n... njaa.. jeg har to viftestyringer (selvbygde) og må si at det er mer praktisk å ha dem lett tilgjengelige enn å ha dem bak på pcen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå