jakoboz Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg fikk min første android telefon til jul. Jeg er veldig, veldig, veldig fornøyd med den. Noen problemer med å forstå ting, men det er jo bare å google. Men så fikk jeg et problem. Jeg bruker Opera Mini som nettleser. Så når jeg laster ned bilder/videoer/sanger fra nettleseren så kommer det opp en liten boks: Last ned fil *navnet på filen* Ssdcard/download |Lagre| |avbryt| Når jeg trykker på sdcard/download -> Endre -> Mappen "intel storage" Kommer det opp mange mapper. Hvilken skal jeg velge? Hvor finner jeg SD kortet mitt på mobilen? Jeg har sikkert lasta ned 3-4 videoer til SD kortet, men jeg finner det f*en ikke. Også lagde jeg en ny mappe på "intel storage", og hvor finner jeg den`? Håper jeg får noen gode råd, tusen takk Lenke til kommentar
greenman Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Last ned astro file manager fra markedet. Er en browser til mobilen. Via den kan du bla gjennom alle mappene på telefonen Lenke til kommentar
teitur Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Alle bilder og video som er lagret på minnekortet skal vel dukke opp i galleriet uansett hvilken mappe de ligger i. Ut over det kan du vel finne dem i .nettleseren ved å trykke menyknappen og velge nedlastinger. Du kan også laste ned en filbehandler fra market, f.eks. astro og bla deg rundt i mappene. Minnekortet heter bare SDcard hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå