Gå til innhold

Tips til hodetelefoner?

ltdata

Anbefalte innlegg

Hei,

Lei av å bruke koss portapro og sennheiser. Går istykker for lett og lydkvaliteten er ikke all verden. Nå har jeg lyst på noen heldekkende klokker med bra lyd!. Pris max 600kr.

De skal brukes mest til musikk når jeg spaserer.(ikke jogging) Viktig at de holder annen lyd ute. Selvsagt blir kompfort og lydkvalitet viktig også. De skal også brukes litt til gaming, men har egen mic utenom så trenger ikke hodeklokker med mic. Noen anbefalinger?

Så at denne hadde blitt anbefalt på forumet her: https://prisguiden.no/produkt/72344

så et lite spm til: Bruker store hodetelefoner mer strøm enn slike små øreplugger? Jeg har ikke lyst til å måtte lade opp mp3 spilleren min hele tiden. Takk!

Hører mest på trance og metall. Liker ikke for sterk bass. f.eks koss portapro sin bass ble for mye/dårlig, mens sennheiser sin var ok

Endret av ltdata
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

Lei av å bruke koss portapro og sennheiser. Går istykker for lett og lydkvaliteten er ikke all verden. Nå har jeg lyst på noen heldekkende klokker med bra lyd!. Pris max 600kr.

De skal brukes mest til musikk når jeg spaserer.(ikke jogging) Viktig at de holder annen lyd ute. Selvsagt blir kompfort og lydkvalitet viktig også. De skal også brukes litt til gaming, men har egen mic utenom så trenger ikke hodeklokker med mic. Noen anbefalinger?

Så at denne hadde blitt anbefalt på forumet her: https://prisguiden.no/produkt/72344

så et lite spm til: Bruker store hodetelefoner mer strøm enn slike små øreplugger? Jeg har ikke lyst til å måtte lade opp mp3 spilleren min hele tiden. Takk!

Hører mest på trance og metall. Liker ikke for sterk bass. f.eks koss portapro sin bass ble for mye/dårlig, mens sennheiser sin var ok

Gå til butikken å prøv ut forskjellige modeller, til 600 kroner får du det ikke all verdens bra hodetelefoner, så ikke regn med at de holder livet ut :)

Skal du virkelig ha bra kvalitet må du opp mot 2 lapper minst! for 600 kroner får du det du betaler for - Det er klart at billige modeller går raskt i stykker, det er grunn til at koss porta pro koster 299kr og ikke 3000kr.

Men som sagt, gå til butikken å prøv ut forskjellige modeller, finnes mye der ut som er bra til 600 kroner, og det finnes mye søppel.

Lenke til kommentar

det ble shure 240 til 500kr. Bra fornøyd med lydkvaliteten. Ikke super lydkvalitet men bra. Liker at den får frem endel detaljer i lybildet. Men mangler kanskje litt mer trøkk. Også kan noen av de høye tonene bli litt vel høye. Men alt i alt bra fornøyd

Kjøpte før jeg fikk lest svarene deres ;)

Endret av ltdata
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...