salamishit Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Som overskriften sier, er det verdt å kjøpe det? Ett spørsmål: hvis jeg feks skal spille det bokse spillet, må jeg ha 2 sånne kontroller med lys på da? eller går det med den lille joysticken også? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg ville sagt nei foreløpig. Teknologien er veldig bra, men spillutvalget er dessverre tilsvarende dårlig. Tror jeg ville gjort en ny vurdering om ca et år. Om det kommer en rekke gode Move-spill neste år, så blir det fort vært det. Men det er også fare for at det blir litt som balansebrettet til Wii - en god ekstrakontroller som dessverre ikke blir støttet av utviklere. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Ville sagt ja. Fordi at Playstation Move er mest presise kontrolleren på markedet, selv med fåe titler så viser det stor potensiale. Sports Champions er en av de presise spillene. Spesielt bordtennis, true 1:1 motion, du kan ta skruer, lobber, dropshots, smash osv og alt dette er uhyre nøyaktig, og styrken du legger i slagene kan være avgjørende å vinne, men for mye styrke slår du ballen ut. Jeg angrer ikke i det hele tatt på Playstation Move!!! Endret 26. desember 2010 av iToMaN Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 iToMaN: så i signaturen din at du har wii, jeg liker å spille wii, men er move kontrolleren bedre en Wii sin? mer nøyaktig, bedre å holde i osv... Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ja Move kontrolleren er mer presis og er mye bedre å holde i, bedre ergonomi og byggekvalitet på Move en Wii selvom jeg liker å spille Wii selv så er Move kontroller hakket bedre på alle punkter Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ikke så bra nå, men med noen bedre spill hadde det vært konge! Sports Champions blir litt kjedelig, kanskje det blir morsommere når jeg får mekka sammen projektoren jeg fikk til jul Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Sikkert fint for de som liker å stå å spille. Personlig sitter/ligger jeg i sofaen og slapper av med vanlig kontroller Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Da var move bestilt med en ekstra kontroll, håper jeg blir fornøyd Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg fikk det til jul, og er imponert over den utrolig presise teknologien. Tror neppe Kinect er like presist, og Wii er langt i fra. Jeg brukte vel en dag på å utforske utvalget demoer til Move. Yndlingene mine var Time Crisis og sportspillet. Man må ikke være veldig kravstor til Time Crisis, det er et enkelt og idiotisk skytespill, men det sjarmerer stort. Alt kan skytes i filler, og det er et enormt tempo og ganske fin grafikk. Skikkelig festspill. Men sportspillet lar deg bruke kontrollen på litt flere måter. Halve dagen gikk riktignok med på innstallere demoene på hard disken, som fulgte med på plata. De kan man ikke spille fra disken, og det var skikkelig irriterende. Uansett er det kun de to spillene jeg nevnte nå som er verdt å kjøpe. Og for meg er det helt greit utvalg for en helt ny teknologi. Akkurat som valget sto mellom Motorstorm og Resistance da PS3 var ny. Er du en sånn som må ha ørten spill på en gang bør du nok vente. Men for meg holder det at minst ett spill er godt. Så venter jeg samtidig på Metal Gear Solid Rising, Michael Jackson: The Experience og Infamous 2 - som ifølge Wikipedia skal ha støtte for Move. Alle disse kommer i år. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Move er den teknisk beste begelseskontrollen på markedet nå - det er det ingen tvil om. Men det skulle da også bare mangle all den tid den kommer fire år etter Wii ble lansert (og halvannet etter Motion+). Noe annet enn mest presise ville rett og slett vært flaut. Heldigvis gjorde Sony jobben sin, og lanserte et godt produkt. Til tross for det, så vil jeg fremdeles si at Move ikke er verdt det i forhold til hvor mange spill som faktisk støtter det. Sports Championship er kanskje litt bedre enn Sports Resort, men gir det en mye bedre spillopplevelse? Time Crisis er omtrent helt likt som HotD og en rekke andre spill, med bedre grafikk åpenbart. Gir det en bedre opplevelse? For meg så blir Move skaffet den dagen Sony er ambisiøse nok til å gi oss et spill som tar i bruk kontrollene på enten nye og orginale måter (slik Wii Sports gjorde i sin tid), eller utvalget av spill som støtter Move er såpass stort at det er verdt å få det for å forbedre spillopplevelsen i disse. Jeg tror (men håper jeg tar feil) imidlertid ikke den dagen vil komme. Derfor venter jeg - og anbefalte trådstarter det samme. Men håper selvsagt du blir fornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå