Teardrop Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hei, Etter at jeg hadde slettet noen bilder fra SD-kortet når det var tilkoblet PC'en så vil monteres det bare skrivebeskyttet i telefonen. Og får meldingen "Kan ikke lagre filen på SD-kortet på grunn av utilstrekkelige filtillatelser". Hva mer er så får jeg ikke tilgang til kortet når jeg kobler telefonen til PC'en mer heller. Men filene er der, de får jeg lest på telefonen... Har forsøkt å ta ut og inn kortet, men telefonen får ikke annet enn lesetilgang, formatering går heller ikke. Noen som har vært borti noe lignende og har noen løsning på det? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Vært borti den ørlille skrivesperrebryteren på kortet? Lenke til kommentar
Teardrop Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Vært borti den ørlille skrivesperrebryteren på kortet? Det er ikke noen på dette kortet (micro SD)...:/ Lenke til kommentar
Teardrop Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Svarer på mitt eget innlegg da jeg har løst problemet. Satt SD-kortet i en kortleser til en PC og kjørte "Error Checking" i Win 7, og etterpå så funket det på telefonen igjen... Lenke til kommentar
teitur Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Svarer på mitt eget innlegg da jeg har løst problemet. Satt SD-kortet i en kortleser til en PC og kjørte "Error Checking" i Win 7, og etterpå så funket det på telefonen igjen... Bra du fant løsningen. Jeg ville for sikkerhets skyld tatt backup av dataene på kortet i tilfelle det er i ferd med å ta kvelden. Måtte forresten sjekke mitt eget sd-kort og ser du har helt rett ang. bryter for skrivetilgang. Kan det være m2-kort jeg har sett en sånn tapp på tro... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå