The Crusher Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Heisann. Har fått et lite problem med maskinen min. Det skjer ikke hele tiden, men kan plutselig komme. Jeg tror det kan være noe med skjermkortet, siden skjermkortvifta stopper, og så fryser skjermen, og en alarm lyd kommer i headsettet/høyttalerne. Begynner å lure på om det er noe alvorlig som er feil med maskinen, eller om det bare er en driver.. Hardware: Asus M4A89TD PRO/USB3 AMD Phenom II X6 1055T 2.8GHz Kingston DDR3 HyperX 1600MHz 4GB NVIDA Geforce GTX 470 1280MB GDDR5 Chieftech Nitro 750W Samsung SpinPoint F3 1TB SATA2 + WD 250GB Windows 7 Home Premium x64 Maskinen er ikke overklokket. Bruker MSI after burner til å stille skjermkortviften. På forhånd, takk for svar. Hilsen, Crazyjoey Endret 3. april 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Det skjedde akkurat nå, bare uten at skjermkortviften stoppet og uten noen lyd. Kunne se at lyset på datamusen som blinker frøs også.. Any ideas? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2010 Ingen? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 bump.. Det skjedde 2 ganger igår, og nå nettop. bare at først kom det en skurre lyd, så pipelyd. Nå igjen låste også usb enhetene seg, altså det lyset som blinker på musen blinket ikke.. Nå har jeg også byttet til ssd som os disk, og har hatt noen forskjellige freezes her og der.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2011 Del Skrevet 8. januar 2011 Hvis viften stopper så vil jeg anta at det er temperaturproblemer på ditt skjermkort. Finn deg et program for å måle GPU-temperaturen din og se hvor langt du kommer før den fryser Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 8. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2011 (endret) den fryser ved lave temperaturer.. Tidligere problemer for reinstall klikket viften, har ikke hørt den stoppe enda.. Har hatt skjermkort oppe i 85 grader uten noen stopp, men når jeg minst venter det, f.eks åpner ett nytt program som krever admintilatelse, så fryser den, noen ganger helt random, ikke vær dag det skjer, men irriterende.. Noen ideer? Endret 8. januar 2011 av Crazyjoey Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2011 kan nevne at det skjedde et par ganger igår, alle tilfeller var like. Avsluttet css og startet et program som trengte admin tilatelse. Da frøys den. Noen som har ideer? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 13. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2011 Kan det ha noe med for lave spenninger å gjøre? synes 12V er litt lav, samme med 3.3.. kan dette få maskinen til å fryse noen ganger? Har foresten opptatert skjermkortdriveren nå, og det har ikke skjedd på en stund, bruker somregel å skje etter jeg har avsluttet et spill og starter ett program som krever admin tilatelse for å starte. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. april 2011 Forfatter Del Skrevet 3. april 2011 Fant ut av at maskinen fryser helt når jeg starter et program som trenger admin tilatelse. Men det skjer bare etter at maskinen har vært påslått noen timer.. any ideas? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå