Gå til innhold

AWP OG SCOUT!!!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Scout er sterkt undervurdert!

Man kan springe fort med den, hoppe og skyte på samme tid(ikke så enkelt å treffe men det går fint)

Man trenger som regel to skudd, men likvel, den lager nesten ikke lyd, akkurat som et luftgevær :smile:

Det er flere ganger jeg har drept to(eller mer) rett etter hverandre fordi de ikke skjønner hvor kula kom fra :wink:

Lenke til kommentar

AWM = Stor, stygg, tung, aaaaaaaaalt for kraftig... Kjip, lamer-aktig campe-dings. Krever ingen ferdigheter. Du trenger ikke engang treffe offeret for å drepe, nesten.

Scout = Pen, kjapp, nydelig, lett, liten, KJAPP(!!).

Det perfektet tillegg til en Desert Eagle... Dette er anti-camper-våpen. Scout er kjapp, dreper kanskje etter ei kule mer enn med AWM'en, men er mer skillz å bruke... Scout kan også skyte kjapt og stille. Dette gir endel fordeler...

(Spiller CS på skolen. Må ofte hamle opp med lamere som har Colt's, AWM's og flash-puha... Jeg springer rundt med Glock, Desert Eagle, auto-shotgun, Scout og TMP. (Sistnevnte kvarta fra fienden.))

Lenke til kommentar

scout er balansert, det er forskjellen mellom awp og scout. det finns seff skilled awpfolk, men det stopper ikke at folk som spiller cs første gangen dreper 4-6 stk hver runde med awp - awp er det letteste våpenet i cs, ingen diskusjon på det.

hvis det ikke er forskjell på scout og awp korfor bruker dere det da?

Lenke til kommentar

Det er simpelt å treffe en gubbe som står dønn stille, eller kryper sakte. Men det er vanskelig å treffe en som løper sidelengs. Man må beregne avstand osv. Det gjelder jo seff. begge sniperne...men at AWP er for kraftig syns jeg er bullshit. Den blir jo bare svakere og svakere :

Lenke til kommentar

Dette minner meg om sytingen om BFG og rocketlauncher i Quake1/2/3. Det verste jeg har vært borti, det var når folk klagde over rocketlauncher i Quake2.. Jaja, de bare bedde om det, så da brukte jeg KUN rocket og BFG, elsker å kødde med slike folk. Såklart BFG er et kraftig våpen, men du må enten være uheldig, uopmmerksom, eller dårlig for å bli drept av BFG, med mindre han som bruker BFG er passelig god med den da =) *le ondt*

Lenke til kommentar

Sniping er ikke lame't...dere syter bare fordi VI (folk med awp) er så gode. Skulle jeg si at dere er lame hvis dere dreper meg med colt'en etc? Det blir jo akkurat det samme. Prøv MOH:AA og da kan du få møte lame folk...folk som bruker bazooka :grin:

CS er et kjipt spill for snipere...nesten ingen av bretta er lagd for sniping..alle er lagd for maskinpistoler, og assault-rifles. Bretta på MOH:AA er det er åpne partier og tette ganger. En perfekt balanse. Og en grunn til at CS er så populært er jo fordi det er gratis.

Lenke til kommentar

AWM er et våpen man bruker når finden er lite taktisk, dvs stormere. De bare løper og skyter og syter da en med AWM plukker dem ned. Litt dumt om alle CT i et cs brett gjemmer seg med hver sin AWM da. Men som bsckup bak stormerne er det et genialt våpen. Hvis dere har så store problemer med de som bruker AWM så er det sansynlighvis fordi det eneste dere kan er å løpe og skyte. Tenker dere litt sammtidig så klarer dere lett å overmanne en "newbee" som har AWM. Hvis terroristene i et cs brett legger seg ned med AWM og knerter alle CT`ne så er CT`ne dårlige, selv om de ser på seg selv som aldri så gode. Feks cs_militia, har sett gode CT drepe alle T selv om de har AWM, har også sett breiale og bedre-enn-alle-andre CT som har gått på en skikkelig smell mot "newbees" som har AWM. Scout trenger to skudd og egner seg derfor ikke som sniper, men bedre som backup for stormere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...