Gå til innhold

Black Ops for PS3 ? ...eller

Notinuse

Anbefalte innlegg

Har spella det en del på PC, men siden fikk PS3 til jul så lurer jeg på anskaffe det på den også. Siden jeg har flest venner på PS3 hadde det vært artig å ha det der.

Men etter hva jeg har sett og lest er det en del problemer med online delen ? Eller har du en annen mening setter jeg pris på høre fra deg :)

Netshop åpner 08:00 i morgen og da regner jeg med å kjøpe det til 449,- så sant ingen andre sier jeg ikke bør gjore det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er vel en av mange som har sluttet å spille black ops. Mange har gått tilbake til MW2.

Hvorfor? Online delen fungerer ikke i mine øyne, er for mye bugs til at jeg trives med spillet. Det er heller ikke like underholdende som MW2 er. Har spilt mange timer CoD igjennom årene. Men Black ops tror jeg ble spikern i kista for meg. Skal mye til for at jeg skal kjøpe flere CoD spill, ihvertfall som treyarch har rotet med.

Så hadde jeg vært deg hadde jeg holdt meg til PC, med mindre du har mange venner som også spiller dette spillet.

Endret av JarlDR
Lenke til kommentar

tror jeg skjønner hva du mener, spiller MW2 +packs på PC og det er dritfett :) Sliter også med BO på pc fra tid til annen, selv på egen server. Men siden min bror spiller det på PS3, og vi begge har headsett skal jeg gi det en kjangse. Finner vi ut at etter en tid det ikke er morro går vi tilbake til MW2 på PS3 igjen, samnt jeg har det på PC også. Ja, synd at BO skulle få en så 'skeiv' launch, har jo faktisk gått en del uker siden lansering nå.

Lenke til kommentar

Da har jeg kjøpt spillet og må si jeg storkoser meg så langt. Mista connection 2-3 ganger og all bonus på den runden. Dette var løpet av en hel kveld, så og si. Ellers helt lagg-fritt og merket ikke noe annet bortsett fra det jeg nevnte. Så håper ikke blir noe verre enn dette :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...