ORLY? Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hei. Lett litt rundt på nettet, men ikke funnet noe. Fant batterigrep til D3000 for eksempel, så ser ikke grunnen til at det ikke skal være noe til D3100. Derfor spør jeg det allmektige akamforumet(): noen som har link til batterigrep til D3100? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Cax Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg trodde du måtte på D90/D7000 for å få batterigrep. Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg trodde du måtte på D90/D7000 for å få batterigrep. For original grep, ja. Men, det finnes nok andre som lager også. Sjekk ebay. Sikkert noen her som har erfaring med uoriginale. Lenke til kommentar
ORLY? Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Kan godt hende man må på de mere semiproffe modellene ja, ikke vet jeg. Derfor jeg spør! hehe Lenke til kommentar
Cax Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Tanken må jo være at batterigrep er for de som vil ha et så stort kamera som mulig, og de kjøper vel ikke D3100/D5000, men det er tydeligvis et marked for grep til de små kameraene likevel. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Tanken må jo være at batterigrep er for de som vil ha et så stort kamera som mulig, og de kjøper vel ikke D3100/D5000, men det er tydeligvis et marked for grep til de små kameraene likevel. Det er det. Ser det samme i Olympus verdenen også. Det er vel fordi 1) man ser kulere ut med grep og 2) store objektiver balanserer bedre med grep. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Batterigrep, eller vertikalgrep som jeg liker å kalle det, er ganske avhengighetsskapende når man først har begynt å bruke det. Ergonomien blir rett og slett så fantastisk mye bedre at jeg ikke vil være det foruten - selv om størrelsen er en ulempe. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Batterigrep, eller vertikalgrep som jeg liker å kalle det, er ganske avhengighetsskapende når man først har begynt å bruke det. Ergonomien blir rett og slett så fantastisk mye bedre at jeg ikke vil være det foruten - selv om størrelsen er en ulempe. Enig - men det er også mye hva du er vant til - har du først blitt vant til med/uten, så føles det andre underlig. Men - mitt batterigrep skal dere nok brekke ut av mine døde, kalde fingre - jeg er hekta. Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Har batterigrep til D60'n, men ikke til D300s. Men det henger vel sammen med at D60 er såpass lite i forhold til hendene mine, og D300s er tilnærmet perfekt for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå