Gå til innhold

Batterigrep til Nikon D3100

Anbefalte innlegg

Hei. :)

Lett litt rundt på nettet, men ikke funnet noe. Fant batterigrep til D3000 for eksempel, så ser ikke grunnen til at det ikke skal være noe til D3100.

Derfor spør jeg det allmektige akamforumet(:tease:): noen som har link til batterigrep til D3100?

Takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tanken må jo være at batterigrep er for de som vil ha et så stort kamera som mulig, og de kjøper vel ikke D3100/D5000, men det er tydeligvis et marked for grep til de små kameraene likevel.

Det er det. Ser det samme i Olympus verdenen også. Det er vel fordi 1) man ser kulere ut med grep og 2) store objektiver balanserer bedre med grep.

Lenke til kommentar

Batterigrep, eller vertikalgrep som jeg liker å kalle det, er ganske avhengighetsskapende når man først har begynt å bruke det. Ergonomien blir rett og slett så fantastisk mye bedre at jeg ikke vil være det foruten - selv om størrelsen er en ulempe.

Lenke til kommentar

Batterigrep, eller vertikalgrep som jeg liker å kalle det, er ganske avhengighetsskapende når man først har begynt å bruke det. Ergonomien blir rett og slett så fantastisk mye bedre at jeg ikke vil være det foruten - selv om størrelsen er en ulempe.

Enig - men det er også mye hva du er vant til - har du først blitt vant til med/uten, så føles det andre underlig.

Men - mitt batterigrep skal dere nok brekke ut av mine døde, kalde fingre - jeg er hekta.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...