cooster100 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Heihei! Jeg fikk meg en Samsung F3 1TB til jul, og gjorde i dag ett forsøk på å innstallere den. Den dukker derimot ikke opp på min datamaskin. Den er registrert under enheter, men dukker ikke opp på min datamaskin. Vedlagt ligger bilde av at den dukker opp i diskstasjonene og ikke i min datamaskin. På forhånd takk - E Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Det er et svært vanlig 'problem'. Bruk Diskbehandling. Lenke til kommentar
cooster100 Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Og hvordan bruker jeg "Diskbehandling"? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Sjekk min signatur. Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Diskbehandlig ligger under databehandling i administrative verktøy. Der finner du nok disken, høyreklikk på den og formater den, da vil den dukke opp i "windows". Lenke til kommentar
cooster100 Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Tusen takk for fantastisk kjapt og godt svar! Nå fungerer alt som det skal -E Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå