Amanski Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hei Jeg vet veldig lite om merkeklær og lurer på om dere kan påpeke hvilke merker dere gjenkjenner. Her er en liste jeg har: A-YASSiN ANAPURNA BT JEANS CAPRI JEANS CRAZY AGE JEANS CROWN HOLDER DEAN SEVEN ED HARDY FRED PERRY FUNKY DIVA GANGSTER UNIT GEOGRAPHICAL NO HAREM JEANS JUSTING JEANS KOSMO LUPO LILI LRG MIGHTEE NINE DIVINE NO WAY JEANS MISS ROSINA JEANS MISS ELIFA JEANS MY VIVI JEANS ORIGINAL PENGUIN JEANS PLAYBOY QUICKSILVER REDIAL ROCKDENIM SEYOO JEANS SIMPLY CHIC JEANS THE NORTH FACE TOMSTER USA TREWANO WASABI Lenke til kommentar
snarius Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hei De på lista jeg har hørt om er: Ed Hardy Fred Perry LRG Quiksilver The North Face Har selv klesplagg av Fred Perry, Quiksilver og The North Face. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Har dessverre hørt om Ed Hardy. Ellers Quiksilver, TNF, Fred Perry. Playboy høres kjent ut, ble linket til noen sko på Mote- og velværedelen. Stygge sko av lav kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå