Gå til innhold

Beste 50" til 20k?

Anbefalte innlegg

Jeg har planer om å kjøpe ny TV etter nyttår, og som emnetittelen sier så er jeg ute etter en 50" til 20 000,-.

Spørsmålet er da: Hvilken TV gir mest for pengene i den prisklassen?

Jeg så lit rundt på mpx.no og så at det ikke var så mange på akkurat 50", men heller på 52" og 55". Så den kan gjerne være over 50", men helst ikke under. Et par tusen over 20k kan jeg også godta.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med så mye penger, så er det ikke verre enn å gå inn på Plasma, sortere etter pris, og kjøp den dyraste du kan. ;)

Dustinhome er plassen.

Skulle jeg valgt, ville jeg gått for DENNE....neimen SE! Den står jo i stua mi! :!:

Nå anbefaler jeg ikke den bare pga jeg har den, men er kanon fornøyd.

Men om du må ha nærmere 50", så er det bare å kaste deg på Panasonic.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Er det bare plasma som gjelder når det gjelder kvalitet? Med 60" plasma tror jeg nesten veggen min kommer til å dette sammen  :p. Men om det blir 60" plasma, hvordan er denne kontra den du linket til?

Jeg får gode rabatter på mpx, samt at da slipper jeg frakt siden jeg kan kjøre og hente.

Lenke til kommentar

Ja, Plasma har helt overlegent bildekvalitet kontra LED/LCD. Om du elsker film, kommer du til å elske Plasma. Bilde flyten er helt utrolig (600Hz), og sort nivået langt bedre. Fargene er nesten til å dø for! :thumbup:

Den Samsungen såg lekker ut den! Go for it!

Negative er at de produserer mye varme, og trekker mye strøm, kontra LED/LCD.

Også har du den "burn-in" greiene, men dette er så å si helt borte idag, særlig om du går for Panasonic som har den beste "anti-burnin" teknologien. Men ikke tenk for mye på dette med mindre du har tenkt å bruke TVen som PC skjerm, isåfall ville jeg gått for LED/LCD.

Spilling osv, går helt uten problemer.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...