Annonymous Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Hei! For å spare plassen på sdd-disken i min pc, vil jeg flytte home-directoryet fra sdd-disken til hoved-disken. Prøvde å følge bl.a. Lifehacker sin guide, men etter mange mislykkede og ødeleggende forsøk gav jeg opp. Er det noen som har en grei og enkel måte å løse dette på? Oppsett: Black Refinery Systemdisk: Intel 40Gb SSD Hoveddisk: 1Tb something Endret 27. desember 2010 av kau Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Tror ikke du får noen greiere løsning enn det der... Hvor oppstod problemene? Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Det første problemet var at diskene endrer navn når man kjører fra windows-dvd'en, slik som er forklart i guiden. Når jeg etterhvert fikk gjennomført alle stegene med riktige disker (tror jeg), kunne jeg ikke logge på brukeren min etter omstart. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Da tror jeg du har tatt feil av diskene. :/ Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Hmm, det er mulig. Du har ikke noen tips om hvordan jeg kan sjekke hva de forskjellige diskene settes opp som? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Legg en fil i roten på hver partisjon som identifiserer dem. Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Fikk det til, fulgte denne guiden fra dinside.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå