Redningsvest Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Heisann Jeg har lenge tenkt på å skaffe meg en ny telefon, siden jeg rett og slett ikke har en som funker. Jeg trenger hjelp til forslag og tips til valg. - Telefonen skal være touch - Ikke resistive skjerm. - Helst Android. - God batterilevetid. - Få, helst ingen barnesykdommer. - Bra, helst det beste hardware. Takler ikke trege telefoner. - Pen å se på. - Stor skjerm, men må få plass i lomma. Har sett på Desire HD, men den har jeg blitt fortalt at har en del barnesykdommer og dårlig batterikapasitet. Ikke det at jeg vet om man kan forvente noe bedre batterilevetid på andre telefoner. Et annet valg er også å vente til februar da de nye modellene/telefonene kommer. Jeg låner en Sony Ericsson Xperia X10 nå, men det er ikke et valg. Fint vist dere klarer å backe opp ryktene til Desire HD, eller har noe bedre forslag å komme med med til de sære kravene mine Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Du kan jo prøve å holde ut til neste oppdatering av Desire HD da, tipper at mange av barnesykdommene blir borte da. Selv har jeg Desire og med den siste oppdateringen så mener jeg at telefonen fungerer glimrende, hender seg en sjelden gang at et og annet program krasjer men er ikke verre enn å restarte det. Lenke til kommentar
Redningsvest Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 Du kan jo prøve å holde ut til neste oppdatering av Desire HD da, tipper at mange av barnesykdommene blir borte da. Selv har jeg Desire og med den siste oppdateringen så mener jeg at telefonen fungerer glimrende, hender seg en sjelden gang at et og annet program krasjer men er ikke verre enn å restarte det. Takk for svar. Tror jeg velger å vente til nyåret å se de nye modellene som kommer. Er litt kipt å sitte igjen med en så dyr telefon når det kansje kommer noe bedre noen månder etterpå til samme pris. Er litt sånn at jeg skal ha det beste selv om det er ikke lange tiden før telefoner blir utdater og det kommer noe nytt. Så kan ikke vente i evigheter. Fikk nettopp fikset min Meizu M8, så da haster det ikke så lengre. Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det kommer mange spennende telefoner nå i Q1 2011! Siden du er opptatt av det beste, raskeste og nyeste ville jeg avventet CES Sannsynligvis vil vi se Optimus X2, Galaxy S2 og Sony Ericsson Zeus, blant andre. Forøvrig er jo Nexus S ute. Da du ikke har dårlig tid og jeg antar flere av disse er tilgjengelig i Norge i løpet av et par mnd er det verdt å vente på. Alternativt er jo Desire HD et svært godt valg da HTC garantert kommer til å jobbe på spreng for å holde flaggskipet sitt så knirkefritt som mulig 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå