90uffa Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hei jeg lurt på en ting. Har sett på sånn homeplug adapter som du setter i strømmnette ditt men, er litt skeptisk pga jeg har lest at du ikke får brukt hele linja din. Et annet spørsmål er det mulighet til å koble til en basestasjon via en kable å få nett?? eller er det forbeholdt det trådløset?? Fakta: familien min har Canal digital mega (Mbps: 25/2.5) Lenke til kommentar
nahojp Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hei jeg lurt på en ting. Har sett på sånn homeplug adapter som du setter i strømmnette ditt men, er litt skeptisk pga jeg har lest at du ikke får brukt hele linja din. Et annet spørsmål er det mulighet til å koble til en basestasjon via en kable å få nett?? eller er det forbeholdt det trådløset?? Fakta: familien min har Canal digital mega (Mbps: 25/2.5) Homeplug-utstyr har typisk 200 Mbps teoretisk kapasitet. I praksis blir hastigheten betydelig lavere - men ser du på ytelsen de har fått med Devolo-utstyr på http://www.hardware.no/artikler/200_mbps_over_stromnettet/37667/3 så er det fortsatt godt over hastigheten på internett-linjen deres. Når det gjelder det andre spørsmålet ditt skjønner jeg ikke hva du egentlig spør om. Lenke til kommentar
90uffa Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Hei jeg lurt på en ting. Har sett på sånn homeplug adapter som du setter i strømmnette ditt men, er litt skeptisk pga jeg har lest at du ikke får brukt hele linja din. Et annet spørsmål er det mulighet til å koble til en basestasjon via en kable å få nett?? eller er det forbeholdt det trådløset?? Fakta: familien min har Canal digital mega (Mbps: 25/2.5) Homeplug-utstyr har typisk 200 Mbps teoretisk kapasitet. I praksis blir hastigheten betydelig lavere - men ser du på ytelsen de har fått med Devolo-utstyr på http://www.hardware.no/artikler/200_mbps_over_stromnettet/37667/3 så er det fortsatt godt over hastigheten på internett-linjen deres. Når det gjelder det andre spørsmålet ditt skjønner jeg ikke hva du egentlig spør om. eksempel : Jeg har en Netgear WNDR 3700 å setter den opp til å være trådløs basestasjon kan jeg da koble til med en vanlig nettverkskabel å få nett? Lenke til kommentar
nahojp Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 eksempel : Jeg har en Netgear WNDR 3700 å setter den opp til å være trådløs basestasjon kan jeg da koble til med en vanlig nettverkskabel å få nett? Jeg er fortsatt ikke sikker på om jeg forstår deg rett, men jeg tror at svaret er "ja, selvfølgelig, hvis det ikke hadde vært mulig ville jo boksen vært omtrent ubrukelig." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå