rooney1304 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Har nettopp fått hjemmekinoanlegg til jul, som ser slik ut: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602011 også har jeg en TV fra før av som ser slik ut: TVogså har jeg nettopp koblet det opp. Jeg koblet det direkte til TVn slik at lyden virker kun når jeg ser på blueray. Da er spørsmålet mitt, hva må jeg gjøre for å få den til å virke på xboxen samtidig, i tillegg til at det skal være i HD kvalitet? Jeg har nok av HDMI-kabler, så hadde vært fint om dere kunne forklare meg oppsettet? Hvis det er mulig, så hadde det vært fint om dere kunne forklare hvordan jeg kobler det til tuneren samtidig også ? Altså planen er å ha blueray, xbox og tuneren koblet til hjemmekinoanlegget samtidig (Jeg har 4 HDMI-innganger) Endret 26. desember 2010 av rooney1304 Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ser ut som at noe gikk feil i linkingen, hvilken hjemmekino har du? Lenke til kommentar
rooney1304 Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Ser ut som at noe gikk feil i linkingen, hvilken hjemmekino har du? Skal være riktig. funket for meg iallefall Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Har nettopp fått hjemmekinoanlegg til jul, som ser slik ut: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=602011 også har jeg en TV fra før av som ser slik ut: TVogså har jeg nettopp koblet det opp. Jeg koblet det direkte til TVn slik at lyden virker kun når jeg ser på blueray. Da er spørsmålet mitt, hva må jeg gjøre for å få den til å virke på xboxen samtidig, i tillegg til at det skal være i HD kvalitet? Jeg har nok av HDMI-kabler, så hadde vært fint om dere kunne forklare meg oppsettet? Hvis det er mulig, så hadde det vært fint om dere kunne forklare hvordan jeg kobler det til tuneren samtidig også ? Altså planen er å ha blueray, xbox og tuneren koblet til hjemmekinoanlegget samtidig (Jeg har 4 HDMI-innganger) Hvis det er hjemmekino-pakken du linket, så har den 2 HMDI-innganger og 2 optiske (TOSLINK)-innganger. Det vil si at du kan gjøre følgende: BluRay til HDMI-inngang 1 på "reciever" (pga bilde + lyd) XBox360 til HDMI-inngang 2 på "reciever" (pga bilde + lyd) Tuner til optisk-inngang 1 (du trenger ikke bilde her) HDMI-utgang fra reciever til TV. Godt mulig du har 4 HDMI-innganger på tv'n, men det spiller ingen rolle hvis du vil ha surround-lyd fra anlegget uansett hva du bruker. Hvis dette ikke går, må du fortelle oss mer nøyaktig hva du har av alle komponenter som skal kobles til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå