Mariofrans Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hey, fått meg benq w1000+ til jul, men mangler lerret, hvilke butikker er det som selger lerret? Hifiklubben er den eneste jeg vet om. Er jo også mange nettbutikker, men jeg vil ha lerretet i morgen! Hvis dere vet om nettbutikker som leverer til i morgen, om jeg bestiller idag så er det også supert, for jeg finner ingenting Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Tvilar på du vil få eit lerret levert så kjapt. Med mindre butikken er kjapp og du bestiller levering på dør eller noko sånt. Kvar bur du? Endret 26. desember 2010 av Zeph Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Tvilar på du vil få eit lerret levert så kjapt. Med mindre butikken er kjapp og du bestiller levering på dør eller noko sånt. Kvar bur du? Bor i Oslo. Om jeg kjøper i butikk i morgen, er det vel ikke noe problem, om jeg finner butikk med lerrettet jeg skal ha da. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Hvilke butikker er det som har et såkalt "pick-up-point", er de eneste mpx og komplett.no? Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) amentio/datakjeden har også pickup point/butikk i møllergata, men om de har lerret aner jeg ikke I tillegg har jo avshop.no butikk/hente i oslo, http://www.soundgarden.no/shop.cfm?path=199,237 har butikk i oslo De to siste selger lerret, men om de kan levere ... Endret 26. desember 2010 av B-QL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå