Gå til innhold

Multimedia-senter, hva er best?

Anbefalte innlegg

Jeg kunne tenkt meg en multimedia-enhet under TV'en, slik at jeg kan se videoer o.l. både fra nett og NAS-harddisk. I tillegg kanskje surfe på nett på TV'en, og se både YouTube, web-tv og andre videoløsninger rett på TV.

Hadde egentligt funnet Western Digital TV HD Live Media Player, som en god "løsning" på mitt behov. Ikke spessiell dyr heller.

I tillegg finnes D-Link Boxee Box DSM-380 som er ganske trendy, men vet ikke om den teknisk sett kan forsvare at den koster det dobbelte av Western sin.

Jeg har også fått tips om Xbox er genial mediaspiller, men koster også i samme katergori som Boxee. Kanskje PS3 også bør vurderes, men den koster vel også like mye.

Kan også nevnes at jeg er en av dem få som forsatt har CRT-TV, noe som jeg ikke har hastverk med å bytte ut siden Tv'en funker helt strålende. Jeg bytter ikke ut bare fordi jeg vil har nytt og moderne.xD Men dette gjør at jeg ikke har HDMI på TV'en, men finnes jo overganger som løser dette.

Hva mener dere, er beste mediasenter?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Spørs litt, du har listet flere gode alternativer.

Personlig har jeg Boxee Box, men det er fordi jeg har en server stående som jeg streamer fra - så jeg trenger ikke noe lokal lagring. Worst case så kan jeg også bruke minnepenn.

PS3 har jeg også, og jeg ville ikke anbefale den som et mediasenter. Det er kjekt at den har blu-ray, men siden du ikke har en HD-skjerm, så er det ubetydelig akkurat nå.

Kort sagt; WD TV om du vil ha lokal lagring, Boxee Box om du foretrekker streaming.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...