*F* Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hei! Søstra mi fikk iPhone 4 til jul nå akkurat, og har i tilegg bursdag nå om tja, jeg vet ikke egentlig når hun har bursdag, men er de nermeste ukene. Tengte da å kanskje kjøpe et iTunes gavekort til henne da jeg vet hun vil ha litt betal-apps, samt at hun er 14-15år og kan dermed ikke bare bruke Visa. Om jeg kjøper et slikt iTunes gavekort, kan hun da kjøpe apps for det? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 http://store.apple.com/no/browse/home/giftcards/itunes_cards I følge det som står der så går det ja. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) ok, takk for det Endret 26. desember 2010 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Funker som bare det! Bruker det selv Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 6. desember 2016 Del Skrevet 6. desember 2016 (endret) Tar opp denne gamle tråden igjen. Er det fremdeles mulig og kjøpe spill på App store til mobil. Går det også ann og kjøpe spillpakker i et spill med Et iTunes gavekort. Håper noen kan hjelpe meg med dette:) Endret 6. desember 2016 av Mr_Tiger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå