LysDiode Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hei. For et par uker siden begynte jeg brått å oppleve en del lagging når jeg kjører YouTube i fullscreenmodus. Noen ganger fryser bildet i flere sekunder. Lyden er OK. Er likegyldig om jeg kjører i 380p eller HD - akkurat like mye lagg. Sørger også for at filmen er ferdig streamet uten at det hjelper stort. Har oppdatert Flashplayer uten at det gav noe resultat. Bruker Firefox. Tviler sterkt på at det at PC'n har for dårlig ytelse mth. maskinvare. Kjører Crysis på max uten lagg. Annen HD film er heller ikke noe problem, heller ikke i fullscreen. Hvis jeg laster ned YouTube filmene kan jeg se dem i fullscreen uten problemer, da lokalt på datamaskinen. Problemet oppstår kun på YouTube. Noen som vet hva som kan være problemet? På forhånd takk! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hadde samme problemet for en god stund tilbake, dog i Opera, reinstallerte vel OS-et tror jeg. Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Har ikke så veldig lyst til å reinstallere OS-et igrunn.. "/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå