Vallhall Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hei Har nettopp lastet ned vietnam, men kommer ikke inn da jeg har mistet passordet. Jeg ser ikke noe reset knapp, så jeg lurer på om noen kan gi meg gode råd? Takk på forhånd Ha en riktig god jul alle sammen Lenke til kommentar
Argument Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) http://blogs.battlefield.ea.com/ Tror det skal være samme brukernavn og passord der Du logger deg inn øvers til høyre, evnt. få sendt nytt passord. Endret 26. desember 2010 av Argument Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 EA har en fantastisk live chat support tjeneste også som kan hjelpe deg. Mener dette er lenken. Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Takker for hjelpen folkens Har nå fått reset passord....men nå står det at passord er feil sammen med e post adressen. Nå kjenner jeg virkelig at tålmodigheten min blir satt på prøve. Dette er spill som er kjøpt å lastet ned på Steam. Jeg har endel spill på steam men har aldri fått spørsmål om å skrive inn CD key heller som jeg nå får både i BC2 og Vietman. Kan dere hjelpe meg videre? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Om du nettopp har kjøpt BC2 og Vietnam, så kan du opprette en ny EA Konto, så legge inn begge keysa (først BC2) etter at du har startet spillet fra steam og logget inn. Dette fungerer kunn om du ikke har brukt cd-keysa før. Noe du selv sier at du ikke har? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå