Hernes Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Heihei.. Saken er ikke like ille som det virker ved tittelen, men etter at jeg spilte av Toy Story 3 på PCen min, har spilleren begynt å oppføre seg merkelig, den er treigere til å starte opp, samt den lager en type lyd jeg ikke har hørt siden disketter var nytt. (en veldig mekanisk lyd) Noen som veit hva det kan være? Har tidligere hørt noe om Disney filmer, og mye problemer med disse og DVD spillere. Men er det noe som har noe verdi? Noen som veit hva dette kan være? Trenger hjelp! Tusen takk. Mvh Hernes. Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Har du kanskje kjøpt den i Blu ray?? Lenke til kommentar
Hernes Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Har du kanskje kjøpt den i Blu ray?? Haha.. Det er ikke så vanskelig å skille blu ray og dvd Fikk spilt den av og sett på filmen, men etter filmen var ferdig og jeg skulle sette på The Pacific, så er den ikke like samarbeidsvillig. Nå tar det en stund før den eventuelle plata som jeg setter i, får fart på seg og starter, imellom tiden er det noen rare lyder, høres ut som om laseren kjører mye frem og tilbake i sporet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå