Dufen Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Får beskjeden "your cd-key is invalid" når jeg prøver å joine servere i BF2 jeg nettopp har kjøpt via steam... Noen forslag til hva som er galt? Man får vel ikke noen cd-key ved onlinekjøp av spill? Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Får beskjeden "your cd-key is invalid" når jeg prøver å joine servere i BF2 jeg nettopp har kjøpt via steam... Noen forslag til hva som er galt? Man får vel ikke noen cd-key ved onlinekjøp av spill? Jo. Steam legger inn CD-keyen på mange spill automatisk når du kjøper dem. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Hvorfor får jeg den feilmeldinga da? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hvorfor får jeg den feilmeldinga da? Du må ikke skrive inn cd keyen noen plass ingame da? Om du går ut i steamvinduet, så trykker på "battlefield 2", har du en meny helt til høyre som ser noe slik ut? Der kan du iallefall trykke på "CD Key", så får du opp keysa. Slik er det iallefall for Bad Company 2. Tror det er noe slikt med BF2 også Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Har samme problemet, mange som har det. DU kan spille på unranked servere, men ikke ranked. Heldigvis har jeg det retail, der finnes ikke problemet. Ville bare kjøpe det på steam nå på tilbud (5€), da det er mere lettvint på steam. Du kan prøve dette . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå