Gå til innhold

Blackpool v Liverpool - Kamptråd

Varmo

Anbefalte innlegg

Trur vi bare glemmer fra nå at Meireles har vert på ving. La oss si at det er det samme som å bruke Reina alene på topp.

Imo skal det nå være slutt på at spillere spiller i posisjoner hvor de ikke hører hjemme. Kenny æra`en har begynt :)

Lagoppstillingen var HÅN mot alle Liverpool supportere.

Jeg trodde faen det var en spøk, jeg holdt på å gå ut av mitt gode skinn og mistet lysten til å se kampen.

Ikke eg gang når Torres scora orket jeg å juble. Så jeg det komme?

Jeg er så JÆVLIG skuffa! :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke lett å vinne når over halve laget suger balle. Kuyt, Meireles, Poulsen, Jovanovic, Johnson og Skrtel var alle katastrofale i dag. Noen prøver, men lite kommer ut av det. Resten av laget gjør det greit imo.

Savner kvalitet fremover på banen i dag. Når ingen av vingene er i nærheten å fungere er det ikke lett. Da blir det pluteslig veldig lite støtte til Torres. En linkspiller i midten hadde heller ikke vært dumt, og det er kjipt at både Gerrard og Cole er ute, samtidig som vi har en kar som kunne fungert brai en slik rolle som befinner seg i Torino.

Lenke til kommentar

Tragisk kamp. Åpnet så bra, men gikk i dass når Blackpool nettet sin første. Vi må ha minst en klar forsterkning inn nå i Januar, dette er det ingen tvil om. Nesten hele laget var ute å kjøre i dag, spesielt Johnson, Kuyt og Jovanovic gikk meg på nervene.

Er fette trøtt så skal nok få sove. Blir sliten i topplokket av 90 minutter med feilpasninger. Gratulere til Blackpool, de har virkelig fortjent "the double" mot oss i år.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Gleder meg til dere United-supportere møter litt motgang.

Da kan endelig vi også komme med masse dritt-spam poster kun for provosering :thumbup:

Jeg skjønner ikke, er du glad i meg eller hva?

Dessuten må dere gjerne spamme og provosere, men det vil jo ikke funke. Litt småteit å gjøre et pinlig forsøk på å mobbe top of the table når man selv er et ørsmå antall poeng fra nedrykksplass. "Den dagen" dere ligger på topp og vi på bunn skal jeg åpne en egen tråd der dere kan angripe meg så mye dere bare vil.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Shruger, hvordan har det seg at du klarte å bli moderator i sin tid egentlig? Tok du en Lucas på Dotten eller?

---------------------------------------------------------------

Ser du den? Ja, jeg tenker på streken ovenfor. Det er nedrykksstreken og den nærmer seg for hver uke som går. Tikk takk, tikk takk.

Endret av Goldwing
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Shruger, hvordan har det seg at du klarte å bli moderator i sin tid egentlig? Tok du en Lucas på Dotten eller?

---------------------------------------------------------------

Ser du den? Ja, jeg tenker på streken ovenfor. Det er nedrykksstreken og den nærmer seg for hver uke som går. Tikk takk, tikk takk.

Jeg gjorde det samme du måtte for å komme deg tilbake på forumet :-)

Så da får du spekulere på hvordan.

Edit:

Og ja Points. Jeg er glad i deg.

Er ikke uten grunn du er på msn-lista mi.

Endret av Shurger
Lenke til kommentar

Joda, har både deg og rumpisen din DJ_dark på lista.

Torstein: No way, jeg sletter ikke folk (bare Raste når han var på sitt verste for et par år siden) men jeg bruker ikke MSN lengre. Prøvde å logge på nå på gøy men fikk feilmelding.

Var tider når meg, Banan, Tc og co hadde quiz annenhver natt. Alle visste at Points juksa med bruke google! Noen som husker dagene i og rundt CL finalen i 08? Beste forumtida var på msn igrunn.:wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...