Gå til innhold

Blackpool v Liverpool - Kamptråd

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Liverpool mangler selvtillit og kondisjon til de grader. Når Blackpool har mer krefter å gå på etter 90min så sier det seg selv at Liverpool må være dårlig trent. Jeg stiller min tvil til Hodgsons treningsmetoder og mengder.

Det er jo ikke å stikke under en stol at det har vært mange interne krangler og misnøye under Hodgson. Slikt, sammen med dårlig resultater tærer på selvtilliten til spillerene, og de mister gnisten å lysten til å spille. Når dette har pågått i en halv sesong, så tar det minst et par kamper med rette trener, og rette instilling.

Men å tape borte mot Blackpool er uholdbart, uansett form. Dalglish har mye å ta tak i her.

Og de til kjepphøye Man Utd brukerene som kommer til å rope ut i tråden om å sparke Dalglish. Ta dere en bolle, ting skjer ikke over natten så langt ned som Roy har kjørt klubben og spillerene. Dette tar tid, men jeg tror og håper at de kommer mer mot slutten av sesongen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Røsk ut hele Liverpool laget. Plasser oss i League Two! Bygg opp en stall igjenn også kan me kjempe oss tilbake til PL! Dette holder FAEN meg ikke mål! SATAN vi skal liksom være det mestvinnende laget i hele Fuckings greia også klarer vi FAEN meg ikke noen ting!!! FÅ vekk ALT!

Lenke til kommentar

Eierne er byttet ut, noe som burde ha skjedd tidligere og krevde samtidig stor innsats fra både fans og NESV. Hodgson er byttet ut, også det etter altfor lang tid og mest sannsynligvis nøye vurderinger av NESV og rop fra fansen. Nå må stallen forbedres, og ikke på sommeren. Dette må gjøres umiddelbart, før vi spiller mot lag som Leeds og QPR etc. Dette har gått for langt...

Endret av WCH
Lenke til kommentar

Poulsen var anonym, men langt fra Liverpools dårligste. Skrtel og Johnson burde få klippekortene inndratt, de er knapt nok verdig en plass på benken. Selv om Jovanovic var en del involvert i dag, så har han ballkontroll som en hest og får ikke til en eneste pasning. At vi taper på bortebane var ingen bombe, så Kenny skal få arbeidsro en stund til, men aner jeg en litt for defensiv holdning hos han også?

Lenke til kommentar

Når jeg så startoppstillingen som var ryktet tidligere idag med Wilson på back og Glen på ving så fikk jeg samme reaksjon som Jefe "JIZZ". På papiret så er det et av de bedre lagoppstillingene i PL. Men problemet er bare at spillerene er blottet for selvtillit. Ingen presterer på sitt beste.

Så istedet for å bruke mange millioner på hastekjøp, så tror jeg og håper at Kenny klarer å endre holdningene til spillerene, for å finne gnisten til å vinne kamper igjen.

Kenny har ledet Liverpool i 2 kamper, og begge kampene er borte. Jeg tror laget vil få en skikkelig løft på søndag når vi tar imot Everton. Det blir et fyrverkei uten like, og jeg håper det fyverkeriet klarer å skape gnisten i laget igjen.

Lenke til kommentar

Bra at vi prøver å spille fotball. Dårlig at vi ikke klarer det. Feilpasninger, generel drit og personlige feil koster oss kampen. Johnson, Kuyt og Skrtel var helt ute av det i dag. Samme med Meireles. Synes Lucas var brukbar, ellers dårlig.

Lenke til kommentar

merkeleg oppstilling i dag, men vil verken peike fingeren på Hodgson eller Kenny, same kor mykje Unitedgutane vil det. Taylor-Fletcher sitt mål var flott, men han hadde mykje flaks(spesielt med at Agger bomma på ballen). DJ sitt mål er ei anna sak. Johnson viser nok ein gong at han ikkje er ein forsvarsspelar, då han nektar å dekke opp andre spelarar. Skrtel lot han også passere fritt inn i feltet gong på gong. Fleire spelarar ser slitne ut, noko som er forståeleg mtp. kampprogrammet i det siste. Likevel skal ein ikkje bli rundspelt av Blackpool. Det viser kor låg sjølvtilliten er i troppen for tida.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...