GLN Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Greit nok Agger har kvaliteter. Men nå har han dritet seg ut 2 kamper på rad. Jeg stemmer for Kyrre fremover, for å la Agger heller komme seg i form på reservelaget. Dog blir han nok fort solgt vis han havner utfor start ellveren i nærmeste fremtid. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Tragisk forsvarsspill til tider, herregud. Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Greit nok Agger har kvaliteter. Men nå har han dritet seg ut 2 kamper på rad. Jeg stemmer for Kyrre fremover, for å la Agger heller komme seg i form på reservelaget. Dog blir han nok fort solgt vis han havner utfor start ellveren i nærmeste fremtid. Hvis du har litt peiling så ser du at agger er den klart beste midtstopperen til Liverpool. Ut med Jovanovic! Endret 12. januar 2011 av korehoret Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ikke når han driter seg ut gang på gang som ender i mål. Men generelt sett så suger forsvaret til Liverpool. Før var det kjent for å være dødssolid! Men nå er det åpent som en låvedør. Mye takket være sugne backer. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Vi angriper nå iallefall når vi ligger under. Det så man sjelden under Woy. 1 Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ikke når han driter seg ut gang på gang som ender i mål. Men generelt sett så suger forsvaret til Liverpool. Før var det kjent for å være dødssolid! Men nå er det åpent som en låvedør. Mye takket være sugne backer. Enig at forsvaret suger balle, men agger har faktisk kvaliteter selv om han har hatt et par uheldige involveringer. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Tragisk dommeravgjørelse der. Skjønner frustrasjonen til Torres. 1 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ikke når han driter seg ut gang på gang som ender i mål. Men generelt sett så suger forsvaret til Liverpool. Før var det kjent for å være dødssolid! Men nå er det åpent som en låvedør. Mye takket være sugne backer. Enig at forsvaret suger balle, men agger har faktisk kvaliteter selv om han har hatt et par uheldige involveringer. Jeg sier ikke at Agger ikke har kvaliteter. Jeg sier bare han er litt rusten etter skadeavbrekket. Agger i form er uten tvil vår beste midtstopper, og en perfekt makker til Skrtel i forsvaret. Men man ser at han er litt rusten og forsiktig i duellene. 1 Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 javell ??? Torres får gult for et lite puff i ryggen LATTERLIGESTE FORESTILLINGEN EG HAR SETT Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Har dommerene et hatplakakt av Liverpool på klubbhuset? Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 tragisk, hadde ikke torres diskutert med han like før situasjonen så hadde han kansje gitt straffen? For det var fader ikke mye til dytt der Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Virker faen meg sånn! Andre kampen dommeren er totalt i mot Liverpool! Død over FA Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Faen på tide! Poulsen skulle aldri spilt! Hodgson må ha vært dritings når han henta Poulsen Endret 12. januar 2011 av korehoret Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Stikk hjem til billig bajer din helvetes sløve idiot! Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 DET bytte skulle kom for 20min siden! Lenke til kommentar
wûst Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Shelvey har ikke akkurat levd opp til å være et gigatalent de to siste kampene. Blackpool er lekne nå. Endret 12. januar 2011 av wûst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå