Smågal Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ian Holloway etterlot seg følgende i garderoben på Anfield etter kampen i høst. Stort. Wow. Hver gang jeg ser noe av denne mannen blir jeg hard. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Poulsen for helvette! Jeg likte den ryktede lineupen, men nå ble jeg skuffa. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Auch, ikke et spenstig lag, tror ikke vi tar 3p lenger nå, hehe.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Reina Kelly Agger Skrtel Johnson Poulsen Lucas Kuyt Meireles Jovanovic Torres Subs: Gulacsi, Kyrgiakos, Konchesky, Ngog, Wilson, Maxi, Shelvey. Litt utventet lag. Er fornøyd, og bra at vi fortsetter 4-2-3-1. Poulsen litt usikker, men glad for å se Jova tilbake. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Poulsen! Det er fortsatt håp for Blackpool! 2 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Veldig usikker på å spille med Poulsen, men det er ikke så utrolig mye å ta av heller hvis vi skal spille i den formasjonen nå. Er spent før kampen, laget bidro ikke akkurat til å dempe spenningen. Håper Kenny banker litt selvtillit inn i gutta, de må jo ha verdens dårligste selvtillit på bortebane denne sesongen.. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Poulsen er eneste jeg er skeptisk til (og selvfølgelig er det lenge siden Milan har spilt). Det ryktede laget var spennende, men er fornøyd med at vi fortsetter i 4-2-3-1. Det er det som passer oss best mtp. spillermaterialet. Må heller ikke glemme at det var på midtbanen vi ble overkjørt forrige gang vi møtte Blackpool, og jeg tror det å være mannsterke her er det beste. Nå har vi i tillegg Agger som kan være med å bygge opp bakfra, så tror det kan bli bra. Eneste reelle alternativ til Poulsen er Shelvey, regner med vi får se han i løpet av kampen uansett, selv om det hadde vært spennende å se han fra start også. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Babel har vel ikke fått perm fra Twitterfengselet. Tipper vi kommer til å line opp i enten 4-2-3-1 eller 4-3-3. Skal bli spennende å se hvertfall. Come on you reds! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ikke helt fornøyd med laget, men tror Kenny har vett til å bytte før det eventuelt er for seint. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Ian Holloway etterlot seg følgende i garderoben på Anfield etter kampen i høst. Stort. Wow. Hver gang jeg ser noe av denne mannen blir jeg hard. Kan ikke se bildet, hva er det for noe? Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Kan ikke se bildet, hva er det for noe? +1 3 Lenke til kommentar
Diskusjonsmumriken Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Elektrisk. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Satt med hjertet i halsen da jeg så lagoppstillingen, men Torres sørger for at jeg blodtrykket mitt roer seg. El Niño Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Yes, synger ut hjemmepublikumet som alltid. Lenke til kommentar
andreas__891 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hør på Travelling Kop! MAGISK Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Torres som klarer å ødelegge en lett pasning = baklengs. Jævlig heldig og marginer for han blackpoolspilleren tho. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå