Gå til innhold

Blackpool v Liverpool - Kamptråd

Varmo

Anbefalte innlegg

Tror han sier 20.

Hør godt etter ved 3min33sec. Mener da vitterlig at han sier 30?

Digger når han spør om han var verdt det og Torres sier med en gang

nei :p

Digger Kenny, vittig som han er.

Q. What's your favourite band of all time?

KK. Elastic band.

Endret av Kimma16
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg høres det fortsatt ut som 20 :p

Kribler allerede foran kampen, lenge siden jeg har gledet meg så mye til match som nå. Blir rolig dag, med litt film/serier nå først. Prøve å ordne noe god mat etterhvert, så blir det å sette på litt season-reviews før studio og kamp.

Lenke til kommentar

Ryktet seier at Wilson speler LB og Johnson speler RW i kveld. Om sistnevnte stemmer, så er det sjølvsagt mitt verk.

kjelda mi til ryktet er frå twitt0rz:

JimBoardman

This could turn out to be a ploy to confuse the opposition with us lining up very differently, but: PR / MK MS DA DW / GJ RM LL MR / DK FT

edit: Om Johnson ender opp med å ikkje spele, vil vel kanskje Kuyt gå inn på høgreving og Babel inn som spiss(evt. Cole inn i 4411 om han er klar??)

Endret av Sjur577
Lenke til kommentar

Gleder meg sinnsykt til kamp jeg og. Blir film/tv serier fram til middag her og. Mekker no taco også er det rett ned på old dublin for å se kamp med min nye liverpool trøye på :)

Eneste problemet jeg klarer å se for meg med denne tråden er at det er få (?) Blackpool supportere på forumet, og generelt sett, så det blir mye Liverpool også kommer det vel inn noen Man U supportere for å snakke dritt :p

@Termo: da trenger vi en second oppinion. Jeg hører definitivt 30.

Endret av Kimma16
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Spennende hvis Wilson starter på VB, og ikke helt utenkelig siden Aurelio kanskje trenger en pause i tett kampprogram. Hvis Wilson starter ser jeg det også som et ganske sikkert tegn på at vi ikke kommer til å se veldig mye til Konchesky fremover.

Lenke til kommentar

Imo skal det nå være slutt på at spillere spiller i posisjoner hvor de ikke hører hjemme. Kenny æra`en har begynt :)

Hehe, derfor vi ser Glen på ving på Wilson/Agger på VB i kveld..? :p

Wilson kan utmerket godt spille VB hvertfall. Har også god tro på at Glen kan skinne på vingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...