KANE2009 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Tror han sier 20. Hør godt etter ved 3min33sec. Mener da vitterlig at han sier 30? Digger når han spør om han var verdt det og Torres sier med en gang nei Digger Kenny, vittig som han er. Q. What's your favourite band of all time? KK. Elastic band. Endret 12. januar 2011 av Kimma16 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 For meg høres det fortsatt ut som 20 Kribler allerede foran kampen, lenge siden jeg har gledet meg så mye til match som nå. Blir rolig dag, med litt film/serier nå først. Prøve å ordne noe god mat etterhvert, så blir det å sette på litt season-reviews før studio og kamp. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Ryktet seier at Wilson speler LB og Johnson speler RW i kveld. Om sistnevnte stemmer, så er det sjølvsagt mitt verk. kjelda mi til ryktet er frå twitt0rz: JimBoardman This could turn out to be a ploy to confuse the opposition with us lining up very differently, but: PR / MK MS DA DW / GJ RM LL MR / DK FT edit: Om Johnson ender opp med å ikkje spele, vil vel kanskje Kuyt gå inn på høgreving og Babel inn som spiss(evt. Cole inn i 4411 om han er klar??) Endret 12. januar 2011 av Sjur577 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Gleder meg sinnsykt til kamp jeg og. Blir film/tv serier fram til middag her og. Mekker no taco også er det rett ned på old dublin for å se kamp med min nye liverpool trøye på Eneste problemet jeg klarer å se for meg med denne tråden er at det er få (?) Blackpool supportere på forumet, og generelt sett, så det blir mye Liverpool også kommer det vel inn noen Man U supportere for å snakke dritt @Termo: da trenger vi en second oppinion. Jeg hører definitivt 30. Endret 12. januar 2011 av Kimma16 1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Reina Kelly Skrtel Agger Wilson Johnson Meireles Lucas Maxi Kuyt Torres JIZZ 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Reina Kelly Skrtel Agger Wilson Johnson Meireles Lucas Maxi(Amoo fra 70) Pacheco Torres JIZZ 1 Lenke til kommentar
KANE2009 Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Går utifra de fleste har sett denne: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/l/liverpool/9359037.stm En manager som virkelig setter klubbens beste foran seg selv. Man bare må elske King Kenny. Endret 12. januar 2011 av Kimma16 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Spennende hvis Wilson starter på VB, og ikke helt utenkelig siden Aurelio kanskje trenger en pause i tett kampprogram. Hvis Wilson starter ser jeg det også som et ganske sikkert tegn på at vi ikke kommer til å se veldig mye til Konchesky fremover. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Amoo spiller på høyre ving, just for the record. (erlendru) Endret 12. januar 2011 av guttorm Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Jah, vet . Men ville jo ikke bytte ut Glenny når han er på kanten. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Imo skal det nå være slutt på at spillere spiller i posisjoner hvor de ikke hører hjemme. Kenny æra`en har begynt Endret 12. januar 2011 av guttorm 1 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Amoo spiller på høyre ving, just for the record. (erlendru) Huh? Posta bare laget som er posta på RAWK jeg, som som regel stemmer. Men er visst usikkert med Glenny pga kjerringa hans fortsatt. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Spent på hvordan laget blir og hvordan de spiller, Håpe Kenny har klart å gi litt glede til gutta vår i den korte tiden han har vært der! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Imo skal det nå være slutt på at spillere spiller i posisjoner hvor de ikke hører hjemme. Kenny æra`en har begynt Hehe, derfor vi ser Glen på ving på Wilson/Agger på VB i kveld..? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 I dag har jeg faktisk god tro på at det snur. Er ikke helt sikker på hvilket lag jeg vil se, men satte dette opp: Reina Johnson/Kelly - Skrtel - Agger - Aurelio Meireles - Lucas Maxi - Cole - Babel Torres 1 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Imo skal det nå være slutt på at spillere spiller i posisjoner hvor de ikke hører hjemme. Kenny æra`en har begynt Hehe, derfor vi ser Glen på ving på Wilson/Agger på VB i kveld..? Wilson kan utmerket godt spille VB hvertfall. Har også god tro på at Glen kan skinne på vingen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Tror jeg også det. Var bare en kommentar til guttorm som sier at tiden nå er over med at spillerne spiller på uvante posisjoner, og Wilson er jo opprinnelig MS og Glen HB. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Ian Holloway etterlot seg følgende i garderoben på Anfield etter kampen i høst. Stort. 1 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Aaanyway. Bortekamp, og vi kommer nok ikke til og få det enkelt. Tror vi vinner 1-2. Snakkes! Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Reina Kelly Agger Skrtel Johnson Poulsen Lucas Kuyt Meireles Jovanovic Torres Subs: Gulacsi, Kyrgiakos, Konchesky, Ngog, Wilson, Maxi, Shelvey. Endret 12. januar 2011 av Sjur577 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå