Gå til innhold

Blackpool v Liverpool - Kamptråd

Varmo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra Referat:

25.min: Kenny Dalglish er sulten, og spiser kornblanding mens han ser kampen gjennom vinduet i 2.etasje på akademiet

Sjefen er ivertfall på plass. Nei det var dumt det at Pacheco er på banen. Trist Paulson ikke spilte da.

David Amoo er på benken ^^ Det liker jeg.

Lenke til kommentar

Amoo på benken er interessant. Da er det godt mulig han er med i troppen i morgen hvertfall, hør ikke hørt noe om skade eller lignende så vidt jeg kan huske. Er også en del snakk om at Kuyt kanskje får seg en pause i morgen. Skal bli spennende å se.

Lenke til kommentar

Meireles og i stor grad Shelvey er ikke vinger i mine øyne. Særlig Meireles vil jeg slippe å se på vingen igjen. Usikker på om vi kommer til å stille noe som ligner 4-2-3-1/4-4-1-1 eller om det blir 4-4-2. Skal bli spennende å se.

Lenke til kommentar

Tipper noe ala dette. Enten Johnson eller Kelly på back. Samme faen hvem egentlig, for min del. Er ikke umulig at Shelvey får seg en start. Tror Kenny har stor tro på den gutten, og da får kanskje Ngog benkplass, mens Meireles spiller hengende.

Pepe©

Johnson - Skrtel - Agger - Aurelio

Maxi - Meireles - Lucas - Babel

N'Gog - Torres

E: Så jo nå at det er nesten kliss likt laget i førstepost. Håper Agger starter.

Endret av Jefe
Lenke til kommentar

Gleder meg helt latterlig mye til kamp nå. Alt ser så veldig mye lysere ut om dagen, og det er deilig og fullt og helt kunne fokusere på fotballen igjen. HERLIG!

Jeg er for ung til å ha opplevd Kenny Dalglish som hverken spiller eller manager i hans første periode, men etterhvert som interessen for Liverpool FC har vokst, så har jeg sett kamper, intervjuer dokumentarer og lignende fra hans tid. Jeg har alltid visst at han var stor (den aller største) men aldri hatt mulighet til å oppleve han på "nært hold". Jeg følte jeg visste nok til å ønske han hjem igjen som erstatter for Roy, men på en annen side hadde jeg aldri opplevd han som manager i nåtid. Så litt usikker på hva jeg kunne forvente var jeg kanskje.

De 3 dagene som har gått etter at han igjen tok over som manager har vært fantastiske, og det til tross for at vi har tapt for United. Mye har snudd, og alle virker igjen å dra i samme retning, vi har en manager med fantastisk utstråling, og klubben virker igjen som en enhet. Følelsen jeg har nå er rett og slett fantastisk.

Jeg har lest og sett stort sett alt hva Kenny har foretatt seg fra han landet i Manchester lørdag kveld, via kampen på søndag og pressekonferansen i går. Og fra første stund så var det som om det gikk opp et lys for meg, øyeblikket da han kom ut av tunellen på OT og knyttet nevene mot Traveling Kop var ubeskrivelig, og jeg føler plutselig at det har gått opp for meg hvor stor denne mannen faktisk er. En sann legende, som jeg nå er heldig nok til å få oppleve selv. Plutselig blir det enda klarere hvorfor navnet hans blir sunget på hver kamp, og hvorfor han har statusen han har.

Welcome back Kenny!

kenny2_4d29d6732b4da905346911.jpg

Det er uten tvil de to vittigeste managerene i PL som møtes på sidelinjen i morgen. Når Kenny prater så føler jeg meg nesten litt betatt hver gang, mens pressekonferansene med Holloway også alltid er høydepunkter. Ian er uten tvil en av de managerene i premiern som jeg har mest til overs for. Herlig fyr. Men når naturligvis ikke helt opp til King Kenny.

http://www.youtube.com/watch?v=Pa51FVb6QPg&feature=player_embedded

KK "I dreamt I was a golfer once..."

Q "...and?"

KK "I gave it up."

Endret av Termo
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det der var det første intervjuet Torres gjorde på Engelsk tror jeg. Hørte igjennom det mange ganger da det først kom på Youtube. Kjenner jeg også blir litt betatt når jeg ser Kenny trår til med en cheeky vits og et lurt smil som han så ofte gjør. Er en slik manager jeg vil at vi skal ha. Varmet også godt å høre en så fin mann som Holloway skryte hemningsløst av vår manager.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg håper at det blir:

-----------------------------Reina------------------------

-Kelly---------Kyrre----------------Agger------Aurelio----

--Johnson--------Meireles---------lucas-----------maxi----

---------------Babel-------------Torres-------------------

Skulle gjerne sett pacheco men han spilte jo i går så det skjer vel ikke :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...