Larsemão Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Min bilstereo (husker ikke navn akkurat nå, kan finne det imorgen) har altså ingen aux-inngang (ihvertfall ikke som er synlig for meg), noe som kunne gjort det enkelt å koble til en mp3 spiller. Er det noen måte jeg kan koble til min mp3 spiller/iPod allikevel? Endret 26. desember 2010 av Larsemão Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Det hjelper å skrive hva den spiller. Du har FM-sendere (sannsynligvis beste alternativ), AUX til kasset, USB. Feks: http://www.elkjop.no/product/lyd-bilde/tilbehor-lyd-bilde/annet/F8Z439EA/belkin-tunecast-auto-fm-sender Endret 26. desember 2010 av iHouse Lenke til kommentar
SD88 Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hvis det er en gammel og billig spiller så kjøp deg heller en ny spiller til 500-1000 kroner som har aux ingang, kanskje du får med usb i samme slengen hvis du er heldig:) Jeg syns det bare er tull å kjøpe adaptere til masse penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå