m-momr Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Har akuratt fått meg Wii, har: zelda Twilight windwaker, papermario, mario glaxay 1 og 2, wii sports, wario, super smash bros brawl, mario supercharged football er interssert i alle spill som noen her har fått godt inntrykk av Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Siden du har ubegrenset penger, så ønsker jeg meg en ny tv, helst mer enn 55". Kan du sende den til meg? Edit; Ønsker meg også en Alfa 155 Q4 og en Hegel H30 Endret 26. desember 2010 av Hansy 5 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Slenger meg på (den nokså korte) bølgen; jeg kunne gjerne trengt litt penger for å EU-godkjenne bilen min. Har du litt å avse, o store pengemaskin. 3 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Tror han egentlig mener at han kan laste ned spill gratis Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Tror han egentlig mener at han kan laste ned spill gratis Hvis han hadde ment at han kan laste ned spill gratis,så hadde han skrevet "Har ubegrenset harddiskplass for nedlasning av spill" og ikke "Har ubegrenset penger!" Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Tror han egentlig mener at han kan laste ned spill gratis Hvis han hadde ment at han kan laste ned spill gratis,så hadde han skrevet "Har ubegrenset harddiskplass for nedlasning av spill" og ikke "Har ubegrenset penger!" Men han vil jo ikke vise noen at han gjør noe ulovlig. daaah... Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg har kjørt for fort. Var det så fryktelig vanskelig å si noe ulovlig da? Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Dobbelpost, slett. Endret 26. desember 2010 av Hansy Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Tror han egentlig mener at han kan laste ned spill gratis Hvis han hadde ment at han kan laste ned spill gratis,så hadde han skrevet "Har ubegrenset harddiskplass for nedlasning av spill" og ikke "Har ubegrenset penger!" Men han vil jo ikke vise noen at han gjør noe ulovlig. daaah... Jeg laster IKKE ned spill, det ulovlig, men penger er ikke noe problem når jeg skal KJØPE spillene Lenke til kommentar
mkon Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg laster IKKE ned spill, det ulovlig, men penger er ikke noe problem når jeg skal KJØPE spillene Da ville jeg heller kjøpt xbox og ps3, samt en haug med gode spill til de. Wii spilla kommer ikke på høyden lengre for min del Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Jeg laster IKKE ned spill, det ulovlig, men penger er ikke noe problem når jeg skal KJØPE spillene Er det ikke motsatt? Når du kjøper spill må du betale for dem, så penger er involvert. Stjeler du spill.... øh, jeg mener når du laster de ned betaler du ikke, så pengene er ikke noe problem. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Har sittet på Wii'en min en drøy mnd. nå, og har så å si bare gode ting å si om New Super Mario Bros. Wii. Hvis du har noen å spille sammen med er Wii Party til tider fryktelig morsomt i tillegg. Det er hovedsaklig de spillene jeg har spilt den siste tiden. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Følgende spill har jeg og liker godt: Broken Sword: Directors Cute Donkey Kong Country Returns Fragile Dreams Mario Kart Wii Metal Slug Anthology Metroid Other M Metroid Prime 3/Trilogy Muramasa No More Heroes New Play Control Pikmin Okami New Super Mario Bros Wii Red Steel 2 Resident Evil Archives: Residen Evil 1 Resident Evil 4 Star Wars: The Force Unleashed Super Mario Allstars Super Mario Galaxy 1 & 2 Super Paper Mario Super Smash Bros Brawl Tatsunoko vs Capcom Warioland: Shake It! Wii Sports Zack & Wiki The Legend of Zelda: Twilight Princess Har også lyst til å skaffe meg Epic Mickey, Another Code R, Sonic Colours og Wii Sports Resort. Bra nedlastbare spill: Castlevania Rebirth Cave Story Contra Rebirth Lost Winds 1 & 2 Mega Man 9 Mega Man 10 Nyxquest Tales of Monkey Island World of Goo Og sikkert mye mer. Denne listen bør ihvertfall holde en stund Endret 29. desember 2010 av taterfyrings Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Hmm. Kanskje jeg skal bruke min "ubegrensede lommebok til Wiispill" på noen av disse. Forslag til hvor disse kan "kjøpes" slik at de "sendes" i løpet av en dag? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Platekompaniet bruker å sende veldig raskt. De var treg denne gangen, så de brukte hele to dager før jeg fikk spillet mitt .Vanligvis har jeg det dagen etter. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 31. desember 2010 Del Skrevet 31. desember 2010 Donkey kong returns Zelda TP Mario Kart Favorittene mine på Wii så langt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. januar 2011 Del Skrevet 1. januar 2011 Digger godfather. Der får man brukt kontrollerne godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå