h1web Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hei. Jeg har et lite problem, eller kompissen min har. Han får ikke koblet til nettet. Vær gang han prøver å koble til får han feilmelding "Mulig konflikt mellom nettverkssikkerhetsnøkkler", så blir han frakoblet. Har prøvd å restarte modem, resette modem og restarte datamasking. Funker fortsatt ikke. Prøvde å spørre på et annet forum, da svarte noen "Svaret ditt står i feilmeldingen. Han har trolig allerede registert nettverket med en annen nøkkel. Velg å glemme nettverket, dette finner du på kontrollpanel." Hvor i kontroll panel finner jeg dette? Takk på forhånd, ha en videre god jul! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Vista/win7: Høyere klikk på nettverks ikonet - Åpne Nettverks og Delingsenter - på høyere siden skal det stå Administrer trådløse nettverk - finn nette med samme navn som det han skal koble seg til og slett det. ~ Submit Lenke til kommentar
h1web Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Takk så mye! Skål! Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jepp, skal gå og ta meg et glass juleburs nå God Jul! ~ Submit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå