AnonymDiskusjon Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Sliter litt med lathet + ekstra penger som gjør at jeg blir sittende på dataen hele dagen, i uker og månedsvis bare for å dra på butikken nå og da.. Jeg har folk jeg kan møte men har vanskeligheter med å komme igang med noenting. Vær gang helgen kommer så tenker jeg på å kontakte noen men ender opp med å droppe det pga dårlig søvn eller giddaslaushet Noen andre her som lever noe lignende dette for tiden? Skulle gjerne likt å visst om det.. Skal prøve komme i gang i 2011, men vet ikke hvordan jeg skal kunne klare å være aktiv hele dagen, har blitt ganske vandt til å ha min egen plan på dagen. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Heihei. Jeg har det akkurat som deg. Enten så er jeg hjemme med søsteren min, ser på tv eller nerder foran PCskjermen... Går ut når jeg må på skolen eller i butikken eller hvis jeg skal noe annet, ellers er jeg så og si aldri sosial bortsett fra det. Jeg har dog ingen venner heller, kun sykt mange bekjente som jeg ikke tåler trynet på eller kunne tenkt meg å være med på fritiden. PS. Jeg er ingen svett og feit ginger-jente med store briller fra 70-80 tallet, men derimot en ganske søt jente. HE HE HE HE x 100 Sååååå... du er ikke alene! Fortsatt ha en god jul videre og et riktig godt nyttår! Sender deg varme tanker. Klem fra jente på 15. Lenke til kommentar
Fiske Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Det er ikke så alt for uvanlig å ha det sånn. Men jeg tror du kanskje oppdager en litt annen verden om du begynner å bevege deg ut av huset for å sosialisere deg :-) Før var jeg litt som du beskriver, satt inne og spilte World of Warcraft og syntes det var greit, og kunne ikke skjønne hva folk gjorde når de ikke spilte om dagen. Men når jeg slutta så ble det helt omvendt, jeg kan ikke skjønne at jeg kunne bare sitte inne og ikke gjøre noen ting hele dagen. Jeg vil absolutt anbefale deg å prøve å endre atferdsmønsteret ditt, begynn å jobbe litt med deg selv, bli bedre kjent med folka, ta kontakt med de og spør om de vil finne på noe. Det er ikke noe bra å bare sitte inne og gjøre sitt eget hver dag vet du ;-) 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Heihei. Jeg har det akkurat som deg. Enten så er jeg hjemme med søsteren min, ser på tv eller nerder foran PCskjermen... Går ut når jeg må på skolen eller i butikken eller hvis jeg skal noe annet, ellers er jeg så og si aldri sosial bortsett fra det. Jeg har dog ingen venner heller, kun sykt mange bekjente som jeg ikke tåler trynet på eller kunne tenkt meg å være med på fritiden. PS. Jeg er ingen svett og feit ginger-jente med store briller fra 70-80 tallet, men derimot en ganske søt jente. HE HE HE HE x 100 Sååååå... du er ikke alene! Fortsatt ha en god jul videre og et riktig godt nyttår! Sender deg varme tanker. Klem fra jente på 15. (TS her) Takk for respons, fint å vite at man ikke er helt alene hehe.. God jul/godt nyttår til deg:D Det er ikke så alt for uvanlig å ha det sånn. Men jeg tror du kanskje oppdager en litt annen verden om du begynner å bevege deg ut av huset for å sosialisere deg :-) Før var jeg litt som du beskriver, satt inne og spilte World of Warcraft og syntes det var greit, og kunne ikke skjønne hva folk gjorde når de ikke spilte om dagen. Men når jeg slutta så ble det helt omvendt, jeg kan ikke skjønne at jeg kunne bare sitte inne og ikke gjøre noen ting hele dagen. Jeg vil absolutt anbefale deg å prøve å endre atferdsmønsteret ditt, begynn å jobbe litt med deg selv, bli bedre kjent med folka, ta kontakt med de og spør om de vil finne på noe. Det er ikke noe bra å bare sitte inne og gjøre sitt eget hver dag vet du ;-) Jepp er nettopp det.. Etter jeg dro fra skolen i 2003 begynte jeg få endel angst angstanfall, men de ble borte i 2004, men nå har jeg litt mer generell angst, og alt er litt tyngre enn det var før. Skal skifte mønsteret mitt neste år ihvertfall. Kanke holde på sånn her Endret 27. desember 2010 av Rampage Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Selvsagt er det mange som er usosiale som henger her på forumet. Det blir en slags kanal mot virkeligheten hvor man kan være sosial på sine egne premisser. Offtopic: Ang. det med at alle anonyme poster ser ut som de kommer fra samme person så er det bare å skrive under med et nick man finner på i farta. Da blir det lettere å skille ut hvem som er hvem. Jeg trooor de har planer om å gjøre noe med problemet, men det var viktigere å få det på plass enn å ta denne problemstillingen med en gang. Det burde være mulighet for å sette inn et kallenavn på en eller annen måte, men ordningen er fremdeles under innkjøring så det gjelder sikkert bare å være litt tålmodig så blir det nok en ordning på det. Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hva gjoor du naar du sitter paa PC'n? fks hvis du spiller wow ( som jeg gjorde) start med aa quite raiding guilden ( som jeg gjorde) for saa og gjore soasiale ting istedenfor aa raide. Blir vanskelig aa proove aa ta initativ naar man vet at man skal raide. Hvorfor gjoore noe naar jeg allerede har "planer" om raid. Vet jo ikke om du spiller wow, men. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Et par innlegg forsvant, det har ingen hensikt i å spekulere om to anonyme brukere måtte være samme person, mistenker dere misbruk av funksjonen så rapporterer dere det, ikke krangler i tråden. Reaksjoner taes på PM. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Hvis du ikke har jobb eller videre utdannelse etter VGS kan kanskje det være en god start? Da møter du automatisk massevis av nye mennesker, og kan bruke store deler av dagen din på noe annet enn PCen. Selvom man har råd til å leve noen år uten fast inntenkt ser jeg for meg at "pensjonisttilværelse" i såpass ung alder fort blir ekstremt kjedelig og ensformelig, såfremt man ikke har noe veldig givende å slå i hjel tiden med. Treffer du nye mennesker finner du kanskje nye hobbyer også, og noen du f.eks kan gå ut med i helgene, reise med osv.. Mulighetene der ute er mange! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg har det litt likt. Er på skolen fra 8 til mellom 16 og 20, etterpå er det å lage midddag, gjøre husarbeid og sitte i sofaen. Helga kommer like brått hver uke, ofte uten planer. Jeg er redd for å spørre om folk vil finne på noe, det er kjempeskummelt. Å bli avvist er for meg en helt grusom følelse, da foretrekker jeg å sitte alene. Idag ville jeg ha besøk. Har prøvd å tatt kontakt med flere, noen er opptatte, noen tar ikke tlf, noen er bortreist etc. Slik er det noen ganger, men jeg tar det personlig, hver gang. Også trives jeg så godt i eget selskap. Det er å gjøre "ingenting" (tv, pc, bøker) alene som er fritid for meg. Å henge med venner er morsomt, men det er "slitsomt" det er ikke slik jeg lader batteriene (finnes unntak, fx se film med typen etc). 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå