øl_i_tastaturet Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Hei! Har lyst til å finne meg noe dyrere og bedre enn mine Beyerdynamic DT 770 Pro og har tittet på de nye Beats Pro, mest fordi jeg har hatt Studio utgaven tidligere og likte de. Har også tittet på Denon AH-A100. Er valget obvious? Å gå for Denon siden Monster gjerne overpriser? Har noen prøvd disse fra Denon? Jeg synes de ser litt små ut og er redd de blir ubehagelige å ha på i flere timer av gangen. Skal opp å prøve de på Hifi-klubben på mandag, men tar gjerne imot tips og gjerne andre forslag til andre klokker også. EDIT: Legger til at jeg er glad i god bass, men vil ikke at det skal ødelegge for resten av gjengen. Hører på veldig mye forskjellig musikk så bør takle alt fra progressiv trance til Stevie Ray Vaughan. Endret 25. desember 2010 av bjorshol Lenke til kommentar
TheShittm Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Det er jo skikkelig brae klokker hvis du går inn på www.beatsbydre.com .. Lenke til kommentar
FiFAMaster Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Med det budsjettet så kan du gå for ganske saftige GRADO headset. Kjøp rett fra USA, da sparer du penger. Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2011 Endte opp med AH-D2000 og et Asus XONAR lydkort. Vurderer å bestille D-5000 i slutten av januar også. Aldri vært borti Grado før, har kun sett bilder. Sprekt design på det. Noe spesielt med Grado-klokker i forhold til f.eks D-5000 i samme prisklasse? Lenke til kommentar
FiFAMaster Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Alle Grado-klokkene er åpne, det er den største forskjellen. Jeg har ikke hørt mye på Denon-modellene så jeg kan ikke sammenligne på en god måte. Men jeg har hatt et par Grado-klokker i to år nå og jeg blir mer og mer glad i de. Det tar dog litt tid å spille de inn, men når de er spilt inn så gir de et naturlig og detaljrikt lydbilde som slår alt annet jeg har vært borti. Kjøp de på B&H eller på ebay. Selv med momspåslag så sparer du mye penger i forhold til å kjøpe de i Norge. Såvidt jeg vet så er det ingen offisielle importører av Grado, derfor er prisen veldig høy her på berget. Grado325 koster 4500kr hos TonArt. 1800kr i USA. Forøvrig et headset som jeg vil anbefale. Men hvis du skal fylle budsjettet ditt så kan du også se på RS2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå