AdneM Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Fikk gavekort til jul hos Carlings på 500kr. Lurer på om dette er nok til et par med jeans eller om jeg må slenge på litt mer penger? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 25. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2010 Carlings har ofte salg, og de har garantert gode tilbud i januar. Har god tro på at du skal få tak i et par jeans til 500,- ja. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Her i byen er de går de billigste for 700, altså Lee buksene, mens de litt dyrere, som Nudie, går for 1000+ Men som nevnt over, det er ofte salg Lenke til kommentar
SteffenVL Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Kjør fargebukser til 299,-! Nå vet jeg ikke alderen din, men en farge liker du nok Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Kjør fargebukser til 299,-! Nå vet jeg ikke alderen din, men en farge liker du nok De "fargebuksene" er kanskje det verste de selger på Carlings. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Er det chinos dere mener? Lenke til kommentar
AdneM Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg er gutt på 16 år, og er litt tykk. Ikke veldig overvektig, da. Bare litt "fyldig". Lenke til kommentar
thrice Skrevet 26. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2010 Det blir salg i romulen og sikkert utover nyttår. Jeg vet iallefall at Nudie blir satt ned ca 200-400NOK avhengig av modellen. Prøv modellen Big Bengt. Gjerne i rådenim. Lenke til kommentar
mreggen Skrevet 4. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2011 Til info: Carlings megastore har 50% salg, men ingen jeans er satt ned. Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Da er vel igrunn hele poenget med å dra på charlings borte 5 Lenke til kommentar
PerB Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Da er vel igrunn hele poenget med å dra på charlings borte Kanskje ingen vits i å dra til "charlings" siden TS har gavekort hos Carlings? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Da er vel igrunn hele poenget med å dra på charlings borte Kanskje ingen vits i å dra til "charlings" siden TS har gavekort hos Carlings? Hvis du ikke forsto det så kan jeg forklare deg. Det har nok gått litt fort i svingene for Analogue, så dermed ble det en liten skrivefeil. De fleste forsto det nok, men du trenger vist hjelp. I dette tilfellet ble det skrevet charlings, i stede for Carlings. Så konklusjonen er at Analogue mente faktisk Carlings, som tråden handler om. Vi får ikke håpe det skapte stor forvirring for deg. 2 Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Takk for oppklaringen Pat Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 5. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2011 Vet at Volt har tilbud på Nudie jeans til 999 kr. Mulig også at Carlings skal ha salg på Nudie ettervert. Selv ville jeg vært tålmodig (bruk tid på å finne en bukse du liker) og lagt til en 500 - lapp så du vet hva du får. Styr unna Diesel. Tror ikke jeg er den eneste her på forumet som synes de har harry bukser. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Ser ikke hva som er galt med Diesel. Imho har de mange gode / fine jeans (og jeg synes de burde få bonuspoints for kule reklamer). At RPL-folket her på forumet synes de er litt harry burde ikke påvirke valget ditt i hele tatt. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 8. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2011 Ser ikke hva som er galt med Diesel. Imho har de mange gode / fine jeans (og jeg synes de burde få bonuspoints for kule reklamer). At RPL PRL-folket her på forumet synes de er litt harry burde ikke påvirke valget ditt i hele tatt. Lenke til kommentar
monstererdigg Skrevet 9. januar 2011 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2011 Fikk gavekort til jul hos Carlings på 500kr. Lurer på om dette er nok til et par med jeans eller om jeg må slenge på litt mer penger? Det varier veldig etter hvilket merke du kjøper. Jeg kjøpte f. eks. en diesel bukse for rundt 1000 kr. Men du får jo sikkert et par jeans for 500 kr. De har også ofte salg, så dra på carlings innimellom og sjekk prisene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå