#NAME? Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Hei, jeg har bygd en gaming pc og den fungerer ikke som den skal, den underpresterer. Spesifikasjoner: Gigabyte GA-P55-UD4 Intel Core i5-760 NVIDIA GeForce GTX 460 SLI 2x 2gb ram Corsair 1666mhz dominator Chieftec 750w PSU Jeg har noen testresultater fra 3dmark vantage i vedlegget, vis de kan være til hjelp. Jeg kjøpte dette systemet for å kunne spille nye spill i høye grafiske innstillinger, men pcen, som den er nå, kan ikke kjøre assassins creed 1 med brukbar fps på max en gang. Jeg setter pris på all hjelp jeg kan få. Takk. Endret 25. desember 2010 av tom1659 Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Hmm,j eg vet ikke hva som ville vært forventet score i denne versjonen av 3Dmark, men en typisk gjenganger er ofte drivere - spesiellt da chipset drivere da maskinen vil fungere også med standard generiske drivere men vil ha mye dårligere ytelse - så dobbeltsjekk at du har riktige chipset drivere installert. Jeg ville også sjekket hvordan den reagerer om du kjører på et enkelt kort - bare for å utelukke evt. komplikasjoner i forbindelse med SLI. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå