Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er han intressert eller bare lat?!

Anbefalte innlegg

Jeg har vært stup forelska i en fyr i mange år nå. Vi har holdt på, men det har vært mye av og på. Grunnen til det er at timing'en har aldri vært perfekt. Enten har den ene noe på g med noen andre, eller så er den andre på vei inn i et forhold eller ut...

Det er alltid jeg som må ta kontakt, om vi skal finne på noe eller bare snakke over MSN. Det er frustrerende, for det føles ut som at jeg plager ham. Så da lar jeg jo heller være..

Men det merkelige er, at når vi er i samme rom, så ser han ekstra mye på meg. Unødvendig hudkontakt, da han tar på smykket mitt, eller leke-plager meg ved å poke meg litt i siden. Han smiler hver gang jeg snakker med ham, og han ler av de teiteste ''vitsene'' mine. Han er ofte ved siden av meg.

Om dette ikke er små flørting, så vet ikke jeg.

Vi endte også opp i seng en natt, ingen alkohol i bildet. Men da gjorde han det klart at det bare var for morro. Dumme meg, sa meg enig..

Har prøvd å forklare ham, men når det kommer til stykket, så feiger jeg ut, for jeg tror egentlig ikke han vil ha meg. Eller? helpmememe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...