MoozeBlaster Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg driver å lager en serie kortfilmer som skal legges ut på nett (mest sannsynlig youtube + egen hjemmeside). Jeg har planlagt 10 episoder på 10-15 min hver episode. Sjangeren blir en blanding mellom skrekk, fantasy og action. Den handler om en ensom vandrer i en fjern fremtid, som vandrer gjennom et øde landskap. På veien treffer han både vennlige og fiendtlige mennesker. Derfor oppstår det en del volds og actionscener som da er kjernen i denne serien. Vi skal begynne å filme like etter nyttår. Så vi trenger skuespillere. Da helst folk uten teaterutdanning. Er det noen som er interesserte? Lenke til kommentar
Erav Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Ikke at jeg melder meg. Men hva om å gi noe info ang. Hvor god helse du trenger, hvor spiller dere inn osv osv? jeg sitter egentlig igjen med en følelse der jeg ikke vet hva jeg har 'sign up for' edit: redigert krøll bland ord og utrykk Endret 25. desember 2010 av Erav Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hvor skjer dette da? Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg trenger en del folk til et lite opprør/slosskamp. De folka bør være med på litt røff behandlig under innspillingen. Tenker da mer mot stunt-type enn fightscener. Men man sloss selvsagt ikke på ordentlig. Du klarer deg fint med "vanlig" helse. Ellers trenger jeg en del folk til flere forskjellige små roller. Både jenter og gutter. Denne serien blir filmet i bodø, bergen og trondheim området. Så det er en fordel hvis du bor i nærheten av en av disse stedene Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Du kan jo hjelpe denne fyren på vei https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1285015 Måtte bare Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Du kan jo hjelpe denne fyren på vei https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1285015 Måtte bare Jeg tenkte akkurat på det samme Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 hmm.. skeptisk Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg kan muligens stille litt som stuntmann men jeg vet ikke hvor mye tid jeg har å avse. Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Genialt. Hvor i landet befinner du deg? Kunne du tenke deg å stille i en fightscene der du taper? Send meg en PM om du er seriøs Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Befinner meg i Trondheim, kan godt stille i en fightscene der jeg taper. Har drevet med parkour/freerunning i et par år, og har trent litt kampsport på egenhånd. Tar muligens å skriver en PM senere. Må finne ut av litt ting da jeg er litt opptatt utpå nyåret. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 (endret) Jeg ble tilbudt en rolle på Facebook en gang, woow. Jeg har tidligere litt erfaring med teater. Bor i Kristiansand og er ofte innom Oslo. Kunne sikkert vært med i en gruppe shot eller to. Hvor mye jeg duger som individuell skuespiller vet jeg ikke. Edit: Vis det er sånn fighting shit så tror jeg ikke at jeg duger. Kanskje som bare forbigående statist. Endret 28. desember 2010 av Carlgutt Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 hehe "fighting shit".. Lenke til kommentar
MoozeBlaster Skrevet 13. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2011 Noen roller er betalte, andre er gratis roller. Send meg en PM om du er seriøs. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Bor på Stord som er en liten båttur unna Bergen, folk mener jeg passer som morder eller ond person True story Men jeg er med jeg Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 (endret) Har du noe å vise til fra tidligere? Kan kanskje stille i Bergen om nødvendig. Gjør det gratis! Edit: heter du Frode? i såfall så har jeg sett noen av videoene dine.. Endret 14. januar 2011 av Hille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå