Silres Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Hei. Noen som kan hjelpe meg med hvordan man overfører kontakter fra en gammel mobil til en HTC Wildfire? Har fulgt veiledningen på htc.com, men når jeg overfører kontaktene fra SIM-kortet, kommer kun de kontaktene jeg hadde for tre år siden. Og hvordan får jeg adskilt de kontaktene jeg selv velger å lagre, og alle kontaktene som plutselig dukket opp fra Facebook? De trenger jeg strengt tatt ikke nummeret til. Mvh Silres. Endret 25. desember 2010 av Silres Lenke til kommentar
jic Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Du har mest sannsynlig lagret de nyeste kontaktene på telefonen, du må overføre de til simkort. Hvilken mobil hadde du før du gikk over til wildfire? Lenke til kommentar
Silres Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 En Sony Ericsson W595. Vet du hvordan man overfører de fra telefonen til simkort? Og bilder må bli overført via bluetooth..? Lenke til kommentar
jic Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Prøv dette. Fra standby-modus velger du 'Meny' > Kontakter. Merk Ny kontakt, og velg Valg. Velg Avansert > Kopier til SIM-kort > Kopier alle. Installer programmet htc sync som skal ligge på minnekortet, eller du kan laste nyeste versjon fra htc sin webside. Lenke til kommentar
Silres Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Takker og neier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå