NTT_Raptor Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Hei! jeg har en dual core e8400 cpu nå og jeg vil oppgradere til quad 9xxx seriene men vil dette lønne seg? med tanke på de nye i7 seriene som har kommet nå? lønner det seg heller og bytte hk, ram osv for nye i7 standarer? altså 1336 sokkel:) takknemlig for svar:) Endret 25. desember 2010 av NTT_Raptor Lenke til kommentar
tex_nex Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 om det lønner ser er jo hipp som happ. hvor mye vil du bruke? sjekk bruktmarkedet kanskje du finner en rimelig q9xxx er ikke så mye og hente på ytelse i spill kontra i7 som vil gi deg et betraktelig hopp.. men så er det prisen du må betale Lenke til kommentar
NTT_Raptor Skrevet 28. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2010 om det lønner ser er jo hipp som happ. hvor mye vil du bruke? sjekk bruktmarkedet kanskje du finner en rimelig q9xxx er ikke så mye og hente på ytelse i spill kontra i7 som vil gi deg et betraktelig hopp.. men så er det prisen du må betale takk;) jeg har mest lyst til nå og kjøpe meg en q9650 men med tiden så hvet jeg at den ikke kommer til og holde lenge:( orker bare ikke tanken på og kjøpe nytt mobo, cpu og ram..hvorfor kan ikke produsentene beholde gamle standarer som socket 755 og oppgradere dem? Lenke til kommentar
tex_nex Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 når det kommer til "resirkulering" av socket er det nok amd som er kongen på haugen q9xxx spiser det meste av spill enda den dag i dag.. vil tro det holder en stund til om du ikke er en tech-freak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå