Hemen112 Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hei, i februar i 2011 (vet ikke dag) så skal vi søke til hvor vi skal være i videregående. Og første valget mitt skal være Service og samferdsel fordi jeg enten skal starte en bedrift eller være Marked sjef. Det jeg lurer på er : Hva er sånn cirka karakterene man trenger for og komme inn? Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Snittet for hvert år avhenger av hvilke andre som søker på dette tidspunktet. Det er med andre ord veldig vanskelig å si noe sikkert. Snittet varierer også fra skole til skole. Det kan være verdt å spørre skolen om hvordan snittet har vært tidligere. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Spørs jo hvor du bor. Her hvor jeg bor kommer alle som søker inn.. Lenke til kommentar
Hemen112 Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg bor i østfold i en liten by som heter Halden, hvordan tror dere snittet er da? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Vil ikke tro at dette er en linje som krever veldige gode karakterer for å komme inn på. Gikk den selv, og hadde vel nærmere 2 i snitt fra grunnskolen. Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 går der nå, kom lett inn med 3 i snitt. Lenke til kommentar
Ayub.a Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 hei hva er snitta karakter å komme inn service og samferdsel. jeg bor i ringesaker kommune kommer jeg inn tror dere da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå