Klossmajoren Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Samsung Galaxy Tab... enkelt og greit, er den verdt penga, jeg vil bruke den til å se på youtube videoer, spille flash spill, og surfe, er den rask? er youtube videoene raske til å buffre (laste)? lagger (hakker) det når du spiller flash spill? takk for alle svar! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Samsung Galaxy Tab... enkelt og greit, er den verdt penga, Nei vi jeg si. Vurderingen er om 3G/UMTS og telefonfunksjonaliteten er verd 2-3x pris av andre Android-tablets som bare har wlan. og surfe, er den rask? Den er ikke direkte treg, men på ingen måte rask heller. Interfacet til browseren gjør at du uansett ikke kan surfe raskt, så at ting ellers ikke går raskt blir et mindre problem. er youtube videoene raske til å buffre (laste)? Når du besøker Youtube benyttes native avspiller (ikke Flash) som streamer over RTP som gir en veldig god opplevelse. Youtube på Galaxy Tab avspilles bedre enn på min stasjonære maskin hvor Flash brukes til avspilling. lagger (hakker) det når du spiller flash spill? Gi meg en lenke, så kan jeg teste. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Samsung Galaxy Tab... enkelt og greit, er den verdt penga, Nei vi jeg si. Vurderingen er om 3G/UMTS og telefonfunksjonaliteten er verd 2-3x pris av andre Android-tablets som bare har wlan. og surfe, er den rask? Den er ikke direkte treg, men på ingen måte rask heller. Interfacet til browseren gjør at du uansett ikke kan surfe raskt, så at ting ellers ikke går raskt blir et mindre problem. er youtube videoene raske til å buffre (laste)? Når du besøker Youtube benyttes native avspiller (ikke Flash) som streamer over RTP som gir en veldig god opplevelse. Youtube på Galaxy Tab avspilles bedre enn på min stasjonære maskin hvor Flash brukes til avspilling. lagger (hakker) det når du spiller flash spill? Gi meg en lenke, så kan jeg teste. jeeeze, du er så negativ til Samsung Galaxy Tab! :O og jeg spør om om det lagger når man spiller flash spill, hva vil du jeg skal gi deg? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg syntes ikke jeg er spesielt negativ. Jeg spør om en lenke til et Flash-spill. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg syntes ikke jeg er spesielt negativ. Jeg spør om en lenke til et Flash-spill. www.battleon.com lag en account, det tar 30 sec, og se om det lagger... jeg spiller spillet, så jeg vil gjærne høre om det lagger. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg fikk det ikke til å passe skjermen, men det lagget ikke. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Jeg fikk det ikke til å passe skjermen, men det lagget ikke. Der kan du se! spill lagger ikke på Samsung Galaxy Tab! men hva hvis du pincher inn (zoomer inn med fingrene) vil skjermen da passe? og er det ikke no sånn full screen view sak på den a, slik at skjermen vil bli full screen? O.o Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Nå er ikke akkurat det spillet det jeg vil kalle krevende på noen måte. Det er et slideshow av 2D layers, så om det hadde gått dårlig hadde det absolutt vært siste spiker i kista for Flash på slike enheter. Skjermen går tilbake til samme visning uansett hvor mye jeg pincher og jeg så ingen fullskjermsak. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Nå er ikke akkurat det spillet det jeg vil kalle krevende på noen måte. Det er et slideshow av 2D layers, så om det hadde gått dårlig hadde det absolutt vært siste spiker i kista for Flash på slike enheter. Skjermen går tilbake til samme visning uansett hvor mye jeg pincher og jeg så ingen fullskjermsak. Hmmm, ok, men blir skjermen veldig liten, eller passe? Og kan du eventuelt lage en video hvor du viser størelsen og legge den ut på youtube hadde vært til STOR hjelp! Pliiis :/ Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Det som skjer er at de øverste 20% ikke vises. Sannsynligvis fordi SGT er 16:9 og spillet er 4:3 eller noe slikt. Video i den andre tråden. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 http://www.komplett....sku=610320#info Hvis jeg kjøper denne, så trenger jeg bare å putte i SIM-kortet fra mobilen min, og fortsette med netcom kontant (Som jeg har nå på mobilen min) uten at jeg må tulle med masse bindinger og kontrakter og slikt? hvis ja, så skal jeg søren meg kjøpe en her og NÅ, men jeg vil gjærne ha den i sort (bak siden) kan noen her være så snille å finne denne i sort? uten binding eller noe annet tull? TAKK for alle svar! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ja, det er bare å putte i et SIM-kort, men du kan helt greit bruke den uten SIM-også dersom du bare vil bruke W-LAN. Jeg tror ikke den finnes i flere farger. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Ja, det er bare å putte i et SIM-kort, men du kan helt greit bruke den uten SIM-også dersom du bare vil bruke W-LAN. Jeg tror ikke den finnes i flere farger. Men vet du om et sted hvor jeg kan få tak i galaxy taben med netcom kontant? slik at jeg kan bruke kontantkort på den? noen butikker?? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Det er vel bare å kjøpe et kontantkort å putte i. Det er ingen grunn til å kjøpe de sammen. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Det er vel bare å kjøpe et kontantkort å putte i. Det er ingen grunn til å kjøpe de sammen. du skjønner ikke, jeg har netcom kontant, og så lurer jeg på om det bare er å kjøpe denne f.eks:http://www.headset.no/Samsung-Galaxy-Tab.796?filters=samsung-s og smelle inn sim kortet som jeg har nå, og fortsette med netcom kontant! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Har ikke det spørsmålet blitt svart på en del ganger nå? Ja. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Har ikke det spørsmålet blitt svart på en del ganger nå? Ja. så svaret er ja, jeg kan gjøre det? men da er jo alt pakket og klart, da må jeg overtale mamma og pappa til at jeg kan kjøpe en -__________- Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Har ikke det spørsmålet blitt svart på en del ganger nå? Ja. kan du finne en galaxy tab som ikke er operatør låst, er litt usikker på om denne: http://www.headset.no/Samsung-Galaxy-Tab.796?filters=samsung-s er operatør låst eller ikke, så kan du finne en som er ulåst? finner nesten ingen :S kun denne men jeg er usikker på om den er ulåst.. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Seriøst? Les første linje i beskrivelsen. Selges det ikke med et abonnement er den ulåst, altså 90% tilgjengelig. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Seriøst? Les første linje i beskrivelsen. Selges det ikke med et abonnement er den ulåst, altså 90% tilgjengelig. errr. men jeg liker å være på den sikkrte siden, internet kan lyve av og til vet du :O uanset, skal se om jeg får bestillt en imorra, thnx 4 the help! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå