Retroboy Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Her er noen themes/wallpapers jeg har laget for t610, hvis dere liker disse kan jeg legge de ut slik at dere som måtte ønske det kan laste de ned: Link til themene: http://www.pitpublishing.com/design/t610-themes.html Lenke til kommentar
Schled Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Ja takk, legg de ut. I hvertfall LOTR, Matrix og Tomb Raider. Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Og disse blir lagt ut hvor? Ser du har lagd Nemi. Hva med Pondus? Er det et bra forslag? Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Holder på med en mengde andre Themes også, og Pondus er et godt forslag Lenke til kommentar
Geircr Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 De legges ut på denne siden? Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Jeg legger de ut på min egen webside, legger ut en link her på siden straks jeg har fått lastet opp Lenke til kommentar
Emtec Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Tøft..... hvilke andre themes er det du har laget da?Går det ann å komme med forslag til hva du kan lage????? :smile: Lenke til kommentar
CosworthPower Skrevet 3. juli 2003 Del Skrevet 3. juli 2003 Hvorfor lager dere ikke selv? Får programmet på: www.clubsonyericsson.com :wink: Bare å sette i gang å lage egne Themes. Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 3. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2003 Kom med forslag så skal jeg se hva jeg kan gjøre Lenke til kommentar
Retroboy Skrevet 5. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2003 Ok, da har jeg lastet opp noen av themene jeg har laget, dere finner de på: http://www.pitpublishing.com/design/t610-themes.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå