JohndoeMAKT Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Det har jeg skrevet om i den andre tråden og du ser litt Youtube-surfing i slutten av videoen. Enkelt og greit, Youtube fungerer flott. (Det er fordi den ikke bruker Flash) Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Det har jeg skrevet om i den andre tråden og du ser litt Youtube-surfing i slutten av videoen. Enkelt og greit, Youtube fungerer flott. (Det er fordi den ikke bruker Flash) ok, men en SISTE ting, når du spiller spillet, fyller det ca. hele skjermen? eller blir det litt space på sidene eller no? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Gyldige valg er ikke 16:9 så spillet blir pillarboxed med sort på sidene ja. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Gyldige valg er ikke 16:9 så spillet blir pillarboxed med sort på sidene ja. hmmmm, ok, men skjermen blir ikke veldig liten vel? det er greit å trykke på attack knappene og sånn? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Ja, det går fint. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Ja, det går fint. ok, TUUUSEN TAKK for hjelpen, og at du tok tiden til å hjelpe meg! Nå gjenstår det bare å overtale mamma og pappa til at jeg kan kjøpe en :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå