Klossmajoren Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hei Finnes det noen tablets som har flash? hvis du vet om noen så er det bare å liste opp, bør helst være mellom 8 og 11 tommers! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Samsung Galaxy Tab And that should be it. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Samsung Galaxy Tab And that should be it. hvis jeg kjøper den her, kan jeg da velge å ha netcom og bare bruke kontantkort? http://www.ludostore.no/wsp/microshop/frontend.cgi?func=catalog.show&func_id=30341&table=PRODUCT Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Du kan putte i hvilket som helst kontantkort, men kjøp den heller fra Komplett eller noe. https://prisguiden.no/produkt/133629 Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Du kan putte i hvilket som helst kontantkort, men kjøp den heller fra Komplett eller noe. https://prisguiden.no/produkt/133629 akkuratt nå har jeg netcom kontant,men kan jeg fortsette med det hvis jeg kjøper en galaxy tab? hvis ja, hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Ja! Du kjøper en tablet uten abonnement. Regner med at det bare er å putte i simkortet slik som med en telefon. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Ja! Du kjøper en tablet uten abonnement. Regner med at det bare er å putte i simkortet slik som med en telefon. ok! takk for hjelpen, men burde jeg kjøpe den på komplett? var det ikke ganske dyrt der? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Du kan for all del kjøpe den der du vil. Men Komplett var billigere enn LUDO. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Får jeg spørre hvorfor du vil ha Flash? Ytelsen av Flash på Galaxy Tab er helt elendig og for det meste ubrukelig og gir ikke enheten noen stor fordel over enheter uten. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Får jeg spørre hvorfor du vil ha Flash? Ytelsen av Flash på Galaxy Tab er helt elendig og for det meste ubrukelig og gir ikke enheten noen stor fordel over enheter uten. Nå må du gi deg din lille spøkenisse! http://www.youtube.com/watch?v=QE4SxR3ZgqU http://www.youtube.com/watch?v=vk9TegcyBFM Endret 25. desember 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Får jeg spørre hvorfor du vil ha Flash? Ytelsen av Flash på Galaxy Tab er helt elendig og for det meste ubrukelig og gir ikke enheten noen stor fordel over enheter uten. jeg vil spille flash spill? og jeg har sett på youtube og der ser flash helt super ut! så med mindre du ikke har en Samsung Galaxy Tab, så ikke si så vedlig mye om ytelsen... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Nå må du gi deg din lille spøkenisse! Var det eksempler på god ytelse? 5-10 FPS og lite imponerende nettleserytelse? jeg vil spille flash spill? og jeg har sett på youtube og der ser flash helt super ut! så med mindre du ikke har en Samsung Galaxy Tab, så ikke si så vedlig mye om ytelsen... Jeg sitter med en SGT rett forran meg. Jeg har problemer med å finne et eneste spill som fungerer på den, men når jeg gjør det skal jeg se om jeg kan ta opp hvor håpløst det er. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Nå må du gi deg din lille spøkenisse! Var det eksempler på god ytelse? 5-10 FPS og lite imponerende nettleserytelse? jeg vil spille flash spill? og jeg har sett på youtube og der ser flash helt super ut! så med mindre du ikke har en Samsung Galaxy Tab, så ikke si så vedlig mye om ytelsen... Jeg sitter med en SGT rett forran meg. Jeg har problemer med å finne et eneste spill som fungerer på den, men når jeg gjør det skal jeg se om jeg kan ta opp hvor håpløst det er. gå på 123spill da.. Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Nå må du gi deg din lille spøkenisse! Var det eksempler på god ytelse? 5-10 FPS og lite imponerende nettleserytelse? jeg vil spille flash spill? og jeg har sett på youtube og der ser flash helt super ut! så med mindre du ikke har en Samsung Galaxy Tab, så ikke si så vedlig mye om ytelsen... Jeg sitter med en SGT rett forran meg. Jeg har problemer med å finne et eneste spill som fungerer på den, men når jeg gjør det skal jeg se om jeg kan ta opp hvor håpløst det er. Klarte ikke å se fps-visning i første videoen, kanskje du kan peke meg i riktig retning? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Peke? Her er en video tatt opp med N900s kamera med elendig autofokus som jeg ikke orker transkode, så den er heller stor i størrelse. Fordi kamera er så dårlig og at det bare er ~20 FPS ser det faktisk ikke så ille ut, men det er det. De tingene som går opp og ned i første spill er helt umulig å time. http://88.87.38.201/sgt.mp4 Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Peke? Her er en video tatt opp med N900s kamera med elendig autofokus som jeg ikke orker transkode, så den er heller stor i størrelse. Fordi kamera er så dårlig og at det bare er ~20 FPS ser det faktisk ikke så ille ut, men det er det. De tingene som går opp og ned i første spill er helt umulig å time. http://88.87.38.201/sgt.mp4 nice, men du kan ikke gå inn på battleon.com og prøve det spillet for meg a? det er det som er hovedfokuset mitt... og hvis skjermen ikke passer helt, prøv å stille den inn ved å sette game size greia på 1000x750 ellerno, bare prøv deg fram til den passer skjermen så godt den kan. bare gå inn på battleon.com og under der det står play free kan du stille in game sizen, så prøver du en av de til den passer skjermen sånn helt greit, og hvis du hadde giddi så hadde det hvert helt SYKT fett om du hadde filma det, eller tatt et bilde av det og vist meg det, for det hadde hjulpet meg så ekstremt! så kan du gjøre meg den lille siste tjenesten? plis Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Setter du til 640x480 går det fint, da mister du bare noen få pixler på toppen. Om jeg får spørre, hvorfor finner du deg ikke et bedre spill enn dette å bruke tiden på? Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Setter du til 640x480 går det fint, da mister du bare noen få pixler på toppen. Om jeg får spørre, hvorfor finner du deg ikke et bedre spill enn dette å bruke tiden på? jeg vet det ser rart ut, men det er ett eller annet som gjør meg avhengig av spillet :S men serr, du kjemper mot monstere, får xp, går opp level, kjøper spells, våpen, skjold, det er litt arti når man går opp level og sånn da og kjøper nye ting men jo, kan du bare sende meg et lite bilde eller en video snutt, eller er det ikke så veldig mye å stusse på, jeg mister bare et par pixler sa du? så det er nesten ingen ting? ikke så mye at det er distraherende eller no? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Det er ikke distraherende nei, ikke merkbart. Jeg tror ikke det er behov for et screenshot. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 25. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2010 Det er ikke distraherende nei, ikke merkbart. Jeg tror ikke det er behov for et screenshot. ok, men takk for hjelpen! tror det blir en galaxy tab på meg ja men en ting til, er youtube bra på den? laster videoene raskt hvis du har bra internet connection? jeg ser nemlig maaange youtube videoer om dagen, så det er viktig for meg at youtube funker bra, så kan du si noe om det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå