snowflakes Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hadde tenkt til å kjøpe meg en iphone 4 nå, men leste på internett at det kommer en ny Iphone til våren. Noen som vet noe om det? Dumt å kjøpe Iphone nå, så kommmer det en ny om 3 mnd Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Kommer nok som vanlig en ny Iphone til sommeren ja. Om du har en telefon som fungerer bra nå så ville jeg ventet. Iphone 4 har som kjent hatt endel problemer. Men du må vel vente 5-6 måneder tenker jeg. Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Vil tippe at den ikke er i norge før til høsten hvertfall. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Folk her har peil eller? heh Til våren kommer iphone 4 i hvit versjon (den har vært utsatt) Til sommeren (juni) kommer en ny iphone, om den heter iphone 5 vet vi jo ikke enda. Nye iphone kommer til Norge til Juli. Lenke til kommentar
hvakrg Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Folk her har peil eller? heh Til våren kommer iphone 4 i hvit versjon (den har vært utsatt) Til sommeren (juni) kommer en ny iphone, om den heter iphone 5 vet vi jo ikke enda. Nye iphone kommer til Norge til Juli. Kan ikke se at du kommer med noe som ikke er nevnt tidligere i tråden. Hva den heter er ubetydelig for det OP spør om, men jeg kan ikke se for meg at Apple kaller den Iphone 4G eller noe lignende. Iphone 4 har fått så mye dårlig PR at de nok vil bort fra det navnet så fort som overhodet mulig. Lenke til kommentar
josetroll Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Apple kommer nok med en iPhone 4GS eller 4S til våren/sommeren. Tror jeg riktig så kommer nok ikke den til Norge før til høsten. Så hvis du har en telefon nå som fungerer bra, så ville jeg ventet til ny iPhone kommer. Eller satset på denne her: http://www.htc.com/desirehd Folk her har peil eller? heh Til våren kommer iphone 4 i hvit versjon (den har vært utsatt) Til sommeren (juni) kommer en ny iphone, om den heter iphone 5 vet vi jo ikke enda. Nye iphone kommer til Norge til Juli. Kan ikke se at du kommer med noe som ikke er nevnt tidligere i tråden. Hva den heter er ubetydelig for det OP spør om, men jeg kan ikke se for meg at Apple kaller den Iphone 4G eller noe lignende. Iphone 4 har fått så mye dårlig PR at de nok vil bort fra det navnet så fort som overhodet mulig. Selvom Apple har fått mye kritikk, så har de solgt ganske mange devicer, så jeg tror de holder seg på 4G Lenke til kommentar
4mbition Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg har en iPhone 4 og har minimalt med problemer med den. Løp og kjøp. Hihi Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Kan ikke se at du kommer med noe som ikke er nevnt tidligere i tråden. Hva den heter er ubetydelig for det OP spør om, men jeg kan ikke se for meg at Apple kaller den Iphone 4G eller noe lignende. Iphone 4 har fått så mye dårlig PR at de nok vil bort fra det navnet så fort som overhodet mulig. Om noen ødelegger ladekontakten på iphone 5 ved å dra ut pluggen og stikke den inn igjen tusen ganger etter hverandre på ti minutter vil fortsatt enkelte kalle den en "katastrofe". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå