Gå til innhold

Iphone 5 snart?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk her har peil eller? heh

Til våren kommer iphone 4 i hvit versjon (den har vært utsatt)

Til sommeren (juni) kommer en ny iphone, om den heter iphone 5 vet vi jo ikke enda.

Nye iphone kommer til Norge til Juli.

Kan ikke se at du kommer med noe som ikke er nevnt tidligere i tråden. Hva den heter er ubetydelig for det OP spør om, men jeg kan ikke se for meg at Apple kaller den Iphone 4G eller noe lignende. Iphone 4 har fått så mye dårlig PR at de nok vil bort fra det navnet så fort som overhodet mulig.

Lenke til kommentar

Apple kommer nok med en iPhone 4GS eller 4S til våren/sommeren. Tror jeg riktig så kommer nok ikke den til Norge før til høsten. Så hvis du har en telefon nå som fungerer bra, så ville jeg ventet til ny iPhone kommer. Eller satset på denne her: http://www.htc.com/desirehd

Folk her har peil eller? heh

Til våren kommer iphone 4 i hvit versjon (den har vært utsatt)

Til sommeren (juni) kommer en ny iphone, om den heter iphone 5 vet vi jo ikke enda.

Nye iphone kommer til Norge til Juli.

Kan ikke se at du kommer med noe som ikke er nevnt tidligere i tråden. Hva den heter er ubetydelig for det OP spør om, men jeg kan ikke se for meg at Apple kaller den Iphone 4G eller noe lignende. Iphone 4 har fått så mye dårlig PR at de nok vil bort fra det navnet så fort som overhodet mulig.

Selvom Apple har fått mye kritikk, så har de solgt ganske mange devicer, så jeg tror de holder seg på 4G

Lenke til kommentar

Om noen ødelegger ladekontakten på iphone 5 ved å dra ut pluggen og stikke den inn igjen tusen ganger etter hverandre på ti minutter vil fortsatt enkelte kalle den en "katastrofe".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...