Gå til innhold

Iphone 4 eller Galaxy tab?

Dr-lecter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Galaxy S ville vært et klart førstevalg :)

Om det andre alternativet var en HTC wildfire.

Ikke glem Nokia 3510i, der ville jeg også valgt Galaxy S. For å ikke å snakke om Motorola DynaTAC 8000X, der er Galaxy S soleklart den mobilen jeg ville valgt.

Valgte nå Samsung Galaxy S over iphone 4, HTC Desire og HTC Desire HD jeg...

Og må si at jeg ikke angrer et sekund.

Lenke til kommentar

Galaxy S ville vært et klart førstevalg :)

Om det andre alternativet var en HTC wildfire.

Ikke glem Nokia 3510i, der ville jeg også valgt Galaxy S. For å ikke å snakke om Motorola DynaTAC 8000X, der er Galaxy S soleklart den mobilen jeg ville valgt.

Valgte nå Samsung Galaxy S over iphone 4, HTC Desire og HTC Desire HD jeg...

Og må si at jeg ikke angrer et sekund.

De færreste vil innrømme at de angrer på et forholdsvis dyrt kjøp de har gjort.

Lenke til kommentar

Forstår den. En kompis av meg var helt anti-android i starten da jeg fikk min Nexus One. Han var forøvrig apple entusiast med iphone4, ipad og macbook. Han skulle hele tida røre mobilen min og kalte android for et rotete system, og at widgets var unødvendig. Jeg har rootet, flashet rom og gjort annet kult med androiden mens han så på, og han ble mer og mer interessert i det jeg gjorde. For ikke lenge siden jailbreaka han iPaden (etter tvil om han skulle selge den, han hadde ikke så stor bruk for den) og skulle også han en jobb telefon som skulle være android.

Lenke til kommentar

Forstår den. En kompis av meg var helt anti-android i starten da jeg fikk min Nexus One. Han var forøvrig apple entusiast med iphone4, ipad og macbook. Han skulle hele tida røre mobilen min og kalte android for et rotete system, og at widgets var unødvendig. Jeg har rootet, flashet rom og gjort annet kult med androiden mens han så på, og han ble mer og mer interessert i det jeg gjorde. For ikke lenge siden jailbreaka han iPaden (etter tvil om han skulle selge den, han hadde ikke så stor bruk for den) og skulle også han en jobb telefon som skulle være android.

Jepp, du skal helst ha eid begge deler før du gjør deg opp en mening.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte akkuratt en iPhone 4, og da stod det mellom Samsung Galaxy S og iPhone 4. Pris var i denne sammenheng uvesentlig.

Begge operativsystemene er likeverdige til mitt bruk, så det dro ikke i den ene eller andre retningen.

iPhonen har klart bedre skjerm, batteritid og byggekvalitet. DET avgjorde kjøpet mitt. Har lånt kamerater sin Galaxy S og iPhone 4 før jeg kjøpte slik at jeg kunne gjøre meg opp en mening basert på bruk.

Lenke til kommentar

Takk for mange svar. Nei, jeg tenkte faktisk på Galaxy tab. Har ikke hatt noen problem med å bruke den som telefon tror jeg. Men Galaxy S er også aktuell. Jeg liker både IOS og Android. Er åpen for alle slags mobiler egentlig. Jeg er jakt på en mobil med høy gadget faktor, Og Iphone er etter det jeg har hørt best på gadgets/Apps? :p

Hva tror dere? :yes:

Grunnen til att jeg ser på Galaxy Tab er pga gadget faktoren. I og med att den kan brukes til både telefon og nettbrett.

Endret av Dr-lecter
Lenke til kommentar

Ja, og du kommer til å se ut som en idiot når du står inne på Rema og skal ta deg en samtale med mamma med en TABLET. Skal man ha en mobiltelefon så kjøper man seg en mobiltelefon. Skal jeg ha en telefon så snuser jeg ikke samtidig på en bulldoser med integrert hustelefon og faks.

Lenke til kommentar

Galaxy Tab. Helt klart! Når du har hatt iPhone et par-tre uker innser du at alt du gjør er å klikke deg inn og ut av applikasjoner. Gadgetfaktoren blir liksom ikke den samme...

Jeg har hatt iPhone i et par år og gjør mye mer enn å klikke meg inn og ut av applikasjoner. ;)

Lenke til kommentar

En bulldoser med integrert telefon og fax? Hvor får jeg kjøpt det? Jeg finner ikke test av den på amobil... :(

Bryr meg ikke om att jeg kan se ut som en idiot siden jeg snakker i en tablet. Ser ut som en idiot uansett! :w00t:

Hehehe, that's the spirit! :D

Lenke til kommentar

Jeg *tror* ikke det er mulig å bruke Galaxy tab som telefon uten å benytte høytaleren i brettet. Dvs at alle rundt deg vil høre hva som blir sagt i den andre enden.

Qoute fra GSMarena

And here we come to one of the more interesting aspects of the Samsung Galaxy Tab. With the handset supporting voice and video-calling, it could in theory replace your phone all together. Now we don’t know how practical it is to have a 7” device as your primary phone but if you decide to go for it, the software is all there to support you.

You can talk by using the loudspeaker or you can go for a pair of headphones and again use the microphone on the device itself. The more sensible approach will be to use a handsfree (wired or Bluetooth) as you won’t need to go shouting at the device from a distance.

The only thing you can’t do is pretend you are Gulliver in Brobdingnag and hold the Tab next to your ear. Technically, you can do that too, but there is no earpiece and the loudspeaker might hurt your ears, so it’s not generally recommended.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...