Steffenss Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 (endret) Trenger en ny bærbar PC til under 6500 Kr. Jeg skal bruke den til musikk, film, laste ned mye shitt, surfe osv.. Gaming blir det minimalt! Trenger en PC med lang levetid (Batteriet) når jeg er ute og kanskje muligheten til og sette inn et simkort. Blir enten bærbar PC eller Galaxy Tab! Ps; Må ha minst 320 GB hardisk! Endret 25. desember 2010 av Steffenss Lenke til kommentar
Derivat Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Hei! Vil gjerne anbefale deg denne pc'en http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=619164 Denn pc'en har ekstremt mye kraft i seg (Intel Core I5 og 6GB Ram) og har godt batteri levetid. Kan sitere det DinSide sa om Pcen. Meget god ytelse og batterilevetid, godt konfigurert, lav vekt, meget stillegående, gigabit nettverk.. Eller du kan lese testen.. http://www.dinside.no/857970/duell-amd-mot-intel-basert-pc MvH Christian Lenke til kommentar
Steffenss Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Hvordan er den til spilling egentlig? .. (Counter strike) Blir vel bitte litt spilling så jeg bare lurer.. Når jeg skal ha en spill PC.. Hva må jeg se etter på en CPU og Skjermkort? .. Lenke til kommentar
Derivat Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Hvordan er den til spilling egentlig? .. (Counter strike) Blir vel bitte litt spilling så jeg bare lurer.. Når jeg skal ha en spill PC.. Hva må jeg se etter på en CPU og Skjermkort? .. Det vil pc'en klare på høyeste grafikk... Er ikke helt sikker på om du mener 1.6 eller Source, men spiller CSS (Source) selv på min 4-5 år gamle Acer Aspire bærbar. Spiller ikke på det høyeste grafikken men nest høyeste og det funker som bare det, rundt 90 FPS. Den pcen jeg anbefalte deg er jo sikkert 6 ganger bedre, pluss at batteriet er sykt i forholdt til ytelsen... Angående hva du skal se på, ville jeg heller ha sett på CPU framfor Skjermkort, men begge deler er jo de viktigste komponentene i en bærbar pc og kan som sagt ikke oppgraderes... Foreslår heller at du finner en PC med like bra CPU som Skjermkort, eller du kan bare ta Aceren som er topp da^^ Mvh CB Endret 26. desember 2010 av Derivat Lenke til kommentar
Steffenss Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Kan jeg sette inn Sim kort i den?.. Ikke et "Må Ha" ting men er fint om det er det Lenke til kommentar
Derivat Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 (endret) Kan jeg sette inn Sim kort i den?.. Ikke et "Må Ha" ting men er fint om det er det Nei, det kan du ikke Men har du en moderne Telefon kan du kjøre Internett gjennom den, eller så kan du kjøpe sånn mobilt PC nett gjennom Telenor eller lignede... Endret 26. desember 2010 av Derivat Lenke til kommentar
Steffenss Skrevet 26. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2010 Ja. Blir vel og gjøre det .. TakkTakk får all hjelp Må vente og se nå da:) Lenke til kommentar
Steffenss Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Jeg lurer på; Hvordan er denne PCn? http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=152591&WT.mc_id=Dmuke52_1200_10 Den er på tilbud og er kanskje i butikken (Vi har kun Expert hær oppe ) Funker den bra til film, musikk og Css / cs 1.6 og kanskje litt mw2 ? Lenke til kommentar
Derivat Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Den andre PCen var jo relativt sett bedre... Så jeg ville heller ha valgt den, den har jo som sagt 6GB ram og I5 CPU.. Den Aceren hos Expert takler CSS helt fint den og, men har da 4GB ram og Pentium CPU som nå begynner å bli "gammelt".. Den vil takle film og musikk fint og, men MW2 er jeg litt skeptisk til, isåfall i lav grafikk... MvH Christian Endret 27. desember 2010 av Derivat Lenke til kommentar
Steffenss Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 (endret) Ok. Skal ned i morgen og se på utvalget .. Hva bør jeg se etter? Hva burde jeg se etter på AMD ? . Er HELT blank der Endret 27. desember 2010 av Steffenss Lenke til kommentar
Steffenss Skrevet 27. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2010 Hvordan er denne daten? http://www.expert.no/product/product.aspx?identifier=148836&WT.mc_id=Dmuke52_1200_10 Lenke til kommentar
Derivat Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Ok. Skal ned i morgen og se på utvalget .. Hva bør jeg se etter? Hva burde jeg se etter på AMD ? . Er HELT blank der Det du bør se etter er vel... - Minst 4GB RAM - Minst 1GB Skjermkort - Minst Dual Core Prossesor - Når det gjelder harddisk, bør du se etter en disk med 7200 opm, ikke 5200 opm - dette er da bare hvis du har muligheten, fordi det er mange som bare leverer 5200 opm.... Du bør nok se etter AMD... Dette er på grunn av at AMD er billigere, og derfor får du bedre CPU når produsenten ikke bruker en formue bare på en CPU'en... Lenke til kommentar
lolmaster_flash Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 HP Ix5624 burde være et greit valg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå