Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Bli fet av å ikke være så mye aktiv ute?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har ikke vært så aktiv idet siste. Men, har bare vært aktiv i gymtimene. Jeg er 14år. Har ikke vært aktiv menes med å ikke ha vært ute og spillt..fotball, sport..på lengre tid. Dette kan være på flere måneder. er det mulig å bli fet?

Oh, ja .

Jeg spiser til vanlig..

-Yogurt

-Sjokolade

-Cola(Underholding..Kino..)

-Poppcorn(BARE underholdning..Kino)

-Chips(Bare underholdning..kino)

-Mye Brød.

-Lumpe aktig greie..med masse hvetemel..osv.(ikke sukker).

Ja, dette dekker vel noe.

Vel, hva syns dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Står bakpå det du ete kor mykje som er i feks per 100gram. Så ganger du det opp med kor mykje du ete.

Uansett, så hadde det ikkje skada å fått inn litt grønnsaker og frukt i kostholdet. Kanskje kjedeleg for ein fjortenåring å høyre. Men er sant.

Kvit kjøtt som fisk og kylling er heller ikkje negativt.

Men det ville no verkeleg vore betre å begynt å trene? Så trenger du ikkje å tenke på kva du ete? I tillegg får du mykje meir overskudd til dagleg. Det kan og ha ein meget positiv effekt på sjølvtillit og din utstråling. Og det er vel ikkje akkurat negativt i din alder? Kan tenke meg at du har begynt å tenke litt på jenter? ^^.

Lenke til kommentar

@Noreply:

Du startet først en tråd om nettopp dette, ba moderator slette den, for så å lage en ny her med anonym bruker?

Og så kom du på at du var pålogget med den vanlige brukeren din etter at du hadde svart her, endret så det innlegget. Deretter logget du av brukeren, og skrev med den anonyme brukeren 1 min senere?

Endret av Mads7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...