Gå til innhold

What are they spraying (Chemtrails)

Dr.Satan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er nok bare tøys. Jeg prøvde å lese meg litt opp på temaet ved å lese en del artikler på bla. Nyhetsspeilet og se og delta i debatten i kommentarfeltet, med relativt åpent sinn. De som trodde på Chemtrails klarte så til de grader å overbevise meg om at dette var veldig mye fantasi og veldig lite håndfast.

Det som kanskje er mest spennende er hvordan noen har kommet opp med denne ideen i det hele tatt. De som kommenterte på Nyhetsspeilet kunne ikke gi noen beviser eller andre indikasjoner enn at de syntes at kondensstripene ble litt lenge, dannet skyer som de mente ikke fantes før og noen ganger fløy i formasjon. At de bildene som var lagt ut faktisk kunne tilbakevises bla. med at det var jagerfly på vei til flyshow ble ignorert glatt. At en pilot kom med i debatten og forklarte mer om "conrtails" (stripen etter flyet om jeg har forstått rett) bidro til å klare opp mye men ble særdeles dårlig mottatt av de "troende". Enten ble det ignorert og man gikk videre til nye punkter, eller så ble det avfeid og han annklaget for å være agent for NWO osv. dette fra folk med liten eller ingen utdannelse innenfor feltene han prøvde å klare opp i.

Da jeg etter en stund stilte spørsmål ved hvorfor de trodde det de trodde fikk jeg til svar:"Hvorfor ikke". Dette på bakgrunn av hvor onde NWO er i utgangspunktet så hvorfor skulle de ikke spraye oss med farlige stoffer?

Det jeg dermed sitter igjen med er at man ikke har noe beviser eller indikasjoner annet enn at man synes skyene ser litt rare ut og kondensstripene "virker" unaturlige, underlig nokk kun på den som kan lite om det. Først og fremst ser det ut til å være bygget på en veldig mistro til staten og voldsom tro på konspirasjoner som dermed åpner for at når de først er så onde som man tror så skulle det bare mangle.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Når vi først er inne på temaet kan det være greit å lese gjennom en artikkel som denne:

http://www.nyhetsspeilet.no/2010/12/innsideinformasjon-fra-kvinnen-som-vet/

Der kan du lese om at romvesener blir gjemt av staten, de deriver "mind controll" bla gjennom lampene på tbanestasjonen, Radarer som egentlig er strålevåpen, "skeptikere" som egentlig er agenter, mediene som ikke vil fortelle oss hva som "egentlig" hender, psykiatrien som hjelper til å dekke over "sannheten", NWO som egentlig styrer Norge og selvfølgelig div. "superteknologi". Imponerende mye detaljer også til tider uten at man har noe å vise til for å underbygge dette. Står en del om Chemtrails der og.

Poenget mitt er at om du godtar at dette er virkeligheten uten å bry deg om kilder eller lignende er det å tro at en ond verdensregjering sprayer oss for å gjøre oss syke bare småtteri.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Aluminiums pinner osv som de slipper ut er Radar-stoppere som de også slipper ut av en spesiell type Humvee (future weapons season 2 if I'm not mistaken), de prøver nok å finne ut hvordan de skal klare å se gjennom de med sine egne radarer, da radar-stopperne er fritt for alle på verdens-markedet og kan brukes mot USA så lenge USA ikke kan se gjennom radar-stopperne med sine radarer.

PS: folk blir allerede påvirket av staten, skatt på alkohol og tobakk, skattegoder for å gifte seg osv. hvis de vil kontrollere oss lar de oss fokusere på penger som målet med livet, men det gjør vi automatisk, vi "control" oss selv.

PS2: "alumina" som de nevner, aluminiumoksid på norsk, er ca 15.8% av jordskorpens innhold, så bare mennesker kan være overasket over å ha funnet det i snø og regn osv.

Endret av RonnyW
Lenke til kommentar

når OL ble holdt i 2008, drev myndigheten å sprayet store mengder av et kjemikalie over plassen, for å forhindre at dårlig vær ødela lekene. kjemikaliet forhindret at skyer kunne samle seg. jeg hyler ikke ut " argh! chemtrails! hide yo wives!" av den grunn, men det blir vel en definisjons sak. jeg aner ikke hva disse chemtrails skal gjøre med mennesker, da jeg ikke har satt meg inn i det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...